IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Петте модела на Mercedes, които губят най-бързо стойността си

Спадът в цената им обещава сериозен удар върху финансите на собственика

Mercedes-Benz се счита за луксозна марка, което означава, че превозните му средства обикновено са по-скъпи и екстравагантни. Както може да се очаква, това също означава, че всички по-ниски от средните стойности при препродажба ще нанесат още по-тежък удар на общата им цена. 

Загубата на 50% от първоначалната цена на евтин SUV ще означава само загуба на около 10 000 до 20 000 долара, но за SUV на Mercedes-Benz същият процент може да означава загуба от близо 50 000 долара. В този момент е твърде очевидно защо бихте искали да внимавате с най-зле оценените модели на марката.


Петте модела на Mercedes, които губят най-бързо стойността си (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 3 месеца )
    *** кенеди, мерцедес от най-силната марка сега е по зле от всички китайци, които в момента правят жесток удър на пазара. Който има уши да слуша. Мене лично ми дреме не гъ*за аз си карам Ждип Вранглер, квадратен без екстри ми ава отвсякъде и е ок с ограниченията
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Who Cares ( преди 3 месеца )
    Преди година се опитаха да ме впечатлят с едно ГЛБ. Специален аргумент - сменяло 64 цвята на вътрешното осветление. То, и аз никога не съм имал на сериозно покупката на Мерцедес, но ми се видя моного, ама много евтин вътре. Та дори се отказах и от тест-драйв.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 3 месеца )
    #3Анонимен ( преди 2 дни ) *** ман, не ти знам сектора, но със заплата 154,000 ще плащаш 24% федерален и поне 9% щатски данък. Е, ако не спиш в Мерцедеса ще ти се наложи да плащаш още поне 12-15,000 данък за жилището, като туриш застраховките (сал за Мерцедеса поне едно 5000 годишно, газ, електричество, вода, ***, интернет, телефонче, нетфликс и всякакви други дребни-непотребни се питам дали си внасяш за пенсия или си на диета.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Поредната простотия на некадърника- петърчо!
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 2 - Така е, и това е фактор, но най-голямата разлика пак идва, като сравни нов с екстите, спрямо втора ръка, където не можеш да искаш пропорционални пари за е4ктите. Примерно, базовия модел е бил 100к, сега е 50к. Е да, ама твоят е бил 140к, пак базовия двигател, но си глезотии. За съжаление, ако кажеш искам 70к за него, няма да ги получиош. Може би 55, моооже би 58, но до там.
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "77 к (че и долари) са 6 месечна заплата." Може би в Пало Алто. Ама като ти прансат 25% данк, оставаш 77.7к. Още 20к, да наемеш малко по-голяма апартамент с куфненско боксче и вече си с 37.7к. После имаш и "пенсионно" - айде останаха 22.7. После имаш и едни 3000 за най-шано медицинската застраховак. И остраваш с алконад 3000 долара на месец. Това обаче, не е монтана. Тук едно коктейлче ти е 27 долара, един бургер ти е 30. Не можеш се отпуснеш и за една вечер ... Айде купувай кола за 77 бона.
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Гледайки какви са цените и заплатите за моя сектор в САЩ. Цена от 77к долара и обезценка от 40% за 5 години е нищо. 77 к са 6 месечна заплата. Отделно никой не дава пари на куп. Лизинг и на 30 години сменяш ако междувременно назаден ударил пейка или саксия. Направо сменят колата с новия модел.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Нормално, електричките се обезценяват най бързо при всяка марка. S класата върви със пословично скъпа поддръжка което си е фактор за цената втора ръка. Ако при обслужване с консумативи на А/В клас ще се разминете с 5-600 евро колкото при тойота, ВАГ или опел то за S класата пригответе 5х толкова. И все пак да не забравяме, че това е моделът дефиниция за луксозен седан от 1951 насам по целия свят.
  • #1
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Бангии