IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-AMG направи електромобил, който ръмжи, а Брад Пит го продава

Холивудската звезда и пилот от Формула 1 рекламират седана с над 1000 к.с. (ВИДЕО)

Германският производител Mercedes-AMG постепенно разкрива дългоочакваното изцяло електрическо GT 4 Door Coupe и за да придаде привлече интереса към модела, привлече една от големите звезди на Холивуд – Брад Пит.


Mercedes-AMG GT 4 Door Coupe


Актьорът, който в една от последните си роли, изигра пилот от Формула 1, се появи в Лас Вегас по време на последния кръг от шампионата, за да заеме централно място в промоционална кампания за автомобила. За целта германската марка докара прототип на AMG GT 4 Door Coupe, покрит с камуфлаж, като той беше използват в реклама с участие на Пит и на пилота Mercedes F1 - Джордж Ръсел.

Във видеото Брад Пит се появява на паркинг, за да вземе ключовете за автомобила си - същия прототипът на камуфлаж. Валето вика шофьора – в случая самия Ръсел, който трябва да закара колата на холивудската звезда. Пилотът от Формула 1 изпълнява бърнаути и се движи през подземния паркинг на хотела, преди да докара колата до входа на хотела и да я предаде на Пит.


Автомобилът всъщност представлява пътната версия на прототипа AMG GT XX, който беше представен по-рано тази година. Подобно на него, серийният модел има елегантен дизайн, който би трябвало да го позиционира като конкурент на Porsche Taycan и Audi RS e-tron GT.

Въпреки че идеята за изцяло електрически седан от AMG несъмнено ще раздразни някои фенове на ДВГ, производителят явно иска да гарантира, че автомобилът е забавен за управление и осигурява повече от достатъчно удоволствия при шофиране.


Mercedes-AMG GT 4 Door Coupe


В основата на новия AMG GT 4 Door Coupe стои платформата AMG-EA, използваща алуминий, стомана и леки влакнести композити в конструкцията си. Подобно на концепцията, тя трябва да използва три аксиални мотора, осигуряващи мощност над 1000 к.с.

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Цитирай бе психотролм? Цитирай частта в която се казва че "След невероятната тъпотия, че мощността е различна на първичната и вторична намотка в трансформатор" да видим дали аз така съм казал защото съм технически неграмотен, или съм казал нещо съвсем различно Но ти така си го разбрал защото си функционално неграмотен? ЦИТИРАЙ ПСИХОПАТ
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    В моя автомобил най-много ръмжи тъщата.
  • #11
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Хайде сега да видим кой е психотролът който е тук да псува, кой е психопата, който е тук да лъже безогледно кой какво бил казал? Кой е функционално неграмотния, който е разбрал че увеличаването на напрежението от 12 волта на няколко хиляди волта в автомобил на бобина означавало автоматично че съм казал, че заедно с напрежението се е вдигала и мощността? Класическо 3 в 1!
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 2 седмици )
    Шшш, аре малко да си забършеш пяната от устата, защото по-голям психопат от теб няма. Всичко стои написано в темата "Опасни ли са магнитните полета в електромобила?" от 11.11.2025 г. Там ясно се вижда колко ти е акъла в коментар 23, на който отговаряш на моя 21. Толкова от мен, папагалчо.
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Което е поредното доказателство, че антиелектриците имате НЕРЕАЛИСТИЧНИ ОЧАКВАНИЯ, именно защото сте функционално неграмотни. Когато някой ви каже, че ще има хипотетична забрана за продажби на dvg през 2035, ФУНКЦИОНАЛНО НЕГРАМОТНИТЕ АНТИЕЛЕКТРИЦИ имат НЕРЕАЛИСТИЧНИТЕ ОЧАКВАНИЯ , че още днес някой им е забранил да си купят дизелов автомобил или да си карат стария, А в най-лошия случай догодина вече няма да могат да си ги карат. Въпреки че се скъсах да повтарям че през 2050 над 50% ще са ДВГ
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Функционално неграмотен който твърди че някога съм казвал че ferrari продава на загуба щом не продава милиони автомобили на година? Дали това съм казал две функционално неграмотния? Това че AMG няма цел да продава милиони бройки, Защо според тебе Е равнозначно на това да съм казал че ще ги продава на загуба? До такъв извод само функционално неграмотен може да стигне защото не разбира смисъла на написаното, въпреки че е грамотен и може да чете текста.
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Функционално неграмотния вика дръжте функционално неграмотния! А бе господин инженер електротехник, който цял живот изучава електротехника и с това си изкарва хляба. Можеш ли да ми цитираш кога съм казал че мощността на първичната и вторичната намотка на един трансформатор е различна? Цитирай психопат? Да видим какво ще излъжеш този път ? Или ще се окажеш функционално неграмотен електроинженер, който не е разбрал, че при повишаване на напрежението на първичната намотка, мощността се вдига ?
  • #6
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 2 седмици )
    Да, те автопроизводителите са далекогледи и търсят начин да си продават стоката на загуба и за това тоя миксер го дават без пари. След невероятната тъпотия, че мощността е различна на първичната и вторична намотка в трансформатор, това е най-голямата простотия на пещерския функционалчо.
  • #5
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 2 седмици )
    AMG (Мерцедес) е нещо като еквивалента на ЕС в автомобилния свят - настъпваш една и съща мотика 20 пъти, тя всеки път ти размазва физиономиата... и ти не се учиш. До сега нямат електрифициран модел дето да е успешен. При условие, че клиентите не понасят V6 и 4L моторите им, а искат V8 - как решиха, че баш тоя електрошит ще успее... историята мълчи!
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    До Лудория. Това все пак е реклама. А дори в рекламата, Брад Пит не даде бакшиш, като каза че няма в момента, за да бъде културен. Но прочета между редовете е, че не е бил доволен.