Първото поколение на Audi Q7 (2005-1015) е един от онези SUV-та, които впечатляват със своя комфорт и мощност дори след години. Колкото по-стар става обаче, толкова повече внимание изисква, като всички автомобили, разбира се. Представяме шест от най-често срещаните проблеми при Q7 и как да ги предотвратите.
Заслужава ли си първото поколение на Audi Q7 (ГАЛЕРИЯ):
Слаби лагери на колелата
След 60 000-80 000 км, Audi Q7 може да развие леко бръмчене отпред, което се увеличава по интензивност при завъртане на волана или ускорение. С течение на времето този шум е съпроводен с вибрации, усещани във волана и каросерията. След 100 000 км бръмченето може да се появи и отзад, съпроводено с люлеене на каросерията при висока скорост.
След 60 000-80 000 км, Audi Q7 може да развие леко бръмчене отпред, което се увеличава по интензивност при завъртане на волана или ускорение. С течение на времето този шум е съпроводен с вибрации, усещани във волана и каросерията. След 100 000 км бръмченето може да се появи и отзад, съпроводено с люлеене на каросерията при висока скорост.
Какво да се направи
Причина са износените лагери на колелата, които трябва да се сменят. Предните издържат средно 70 000-80 000 км, а задните около 100 000 км и са по-трудни за подмяна. Шофирането по лоши пътища и повредените прахозащитни маншони ускоряват износването им.


3