IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото BMW iX3 измина 1007 км без презареждане

Впечатляващото постижение беше записано с някои ограничения (ВИДЕО)

BMW е готова да направи повратна точка в една от най-важните категории на пазара и в сегмент, където има богат опит, достатъчен да се противопостави на конкурентите си. Базираната в Мюнхен компания е доказала това многократно и с второто поколение на iX3 е успяла. Данните за продажбите в Германия са перфектен индикатор, че първият Neue Klasse има голям шанс за успех, и то не само по отношение на дизайна или технологиите, които са първите неща, които хващат окото.


BMW iX3


Впечатляващият официален пробег на новото BMW iX3 е един от ключовите фактори, влияещи върху решенията на клиентите, а тези 805 км са музика за ушите на мнозина, които не бяха сигурни дали да направят значителна крачка или да се придържат към дизелов или plug-in хибриден X3. Решението зависи и от системата за зареждане, а 20-те минути, необходими за презареждане на 80% от батерията за пробег от 640 км, са последната капка. Беше ясно обаче, че новото BMW iX3 може да предложи още повече и точно това е направил производителят, за да спечели клиентите.

В Мюнхен не споделят същата стратегия като конкурентите си от Mercedes, които търсят клиенти за новия си GLC. Вместо това, те предпочитат да се фокусират върху реалните характеристики, а пробегът е ключов фактор, като са демонстрирали, че могат да изминат с модела рекордните 1000 км. Тестът е проведен с електрическия SUV от новата фабрика в Дебрецен, Унгария, до централата на компанията в Мюнхен.

BMW демонстрира, че новият iX3 може да измине 1007 км, но с екстремни ограничения, нетипични за собствениците на електромобили. Това е така, защото е избегнато пътуване по магистрали и не са използвани нито една от функциите за комфорт, като автоматичен климатик или отопление. Всъщност, стигна се и дотам, че дори радиото и мигачите не се включват, както може да се види във видеото.



Германците се хвалят, че са пристигнали в централата с оставащ пробег от 20 км, което означава минимален енергиен резерв, който лесно би могъл да ги остави на пътя. Това, което BMW не споменава, но се вижда във видеото, е, че тези 1007 км могат да бъдат постигнати не само без да се използва комфортът, забавлението или каквото и да е друго, което консумира енергия, но и чрез шофиране с много ниски скорости. Пътуването е извършено със скорости доста под законовото ограничение, от малко над 20 км/ч до не повече от 70 км/ч. Рекорд, да, но със сигурност не в реални условия на шофиране.


0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Не на електричките
  • #16
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    :) Много по-просто е за смятане. САМО за отопление на купето в електричките отива 2-5kW/h. Като сметнете колко часа им е трябвало да изминат това разстояние, с тази скорост, ще установите, че батерията няма да стигне само за поддържане на температурата в купето. Дори да си стоят на място, без да се движат. :) Останалите консуматори въобще .....
  • #15
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Моля направете и тест във вакуум, ще постигнете уникален резултат в момента законите на физиката ви спъват...
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 седмици )
    До 14. Абсолютно вярно. Стават само за градско шофиране и от mercedes го доказаха със своя тест. Успяха да изминат само 5500 км за едно денонощие, което е напълно недостатъчно За повечето психотролове. Гост даже каза че ако си постави за цел може да измине повече с неговата Toyota corolla, на която зарежда 30 лв за 150 км седмично, което доказвало, че този електромобил нямало да му върши работа.
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    А,бе този смотан тест единствено доказва,че електрокарите са като тролеите в града и близката крайградска част.Извън този периметър двг е истината.
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 3 седмици )
    Genesis представи концепта СИ Magma GT знакова машина, която очертава посоката на спортната ВИЗИЯ на марката за следващите 10 год. MАГМА представлява много повече от дизайнерски проект: той е най-ясният израз на ангажимента на марката към бъдещите
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 3 седмици )
    Ефективноста на този модел е по-лоша от тази на модел Y LR AWD, тука го спасява огромната батерия от 105 kw/h, не е написано, но мисля става дума за модела IX3 50, kойто е с такава! Но иначе съм за BMW..... и Рено се справят добре с ел. моделите, другите в Европа са доста назад!
  • #10
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 седмици )
    Често хронологично, няма как BMW да краде идеи за рекорди от китайците психотроле полов орган! Ето едно заглавие от този сайт "Tesla Model S 100D измина над 1000 км с едно зареждане 07.08.2017" Сега остана психотроловете да ме обвинят че защитавам Тесла защото съм казал някакъв факт от 2017 година, който показва че Тесла тогава е изминала повече километри отколкото съвременно BMW. Сякаш аз съм виновен за реалността в която живеят и ще псуват псуват псуват псуват
  • #9
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    За 100 000 лв. по-евтино, това разстояние могат да го изминат и с колело, 20 км.се поддържат. Може и електрическо.
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 седмици )
    Както винаги психотролът вика дръжте психотрола. Кой беше онзи който повярва че електромобилите вече са за купуване и си купи такъв, за да му порасне половия орган, А сега е най-заклетия антиелектрик и се оплаква че го били излъгали? И постоянно ме пита защо и аз не се прецакам да си купя електромобил още сега, за да не е само той излъгания и прецакания? Сега щял да си купува водороден автомобил защото много им вярвал. А след време щял да кара на синтетично гориво, защото не разбира физиката.