IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото BMW iX3 измина 1007 км без презареждане

Впечатляващото постижение беше записано с някои ограничения (ВИДЕО)

BMW е готова да направи повратна точка в една от най-важните категории на пазара и в сегмент, където има богат опит, достатъчен да се противопостави на конкурентите си. Базираната в Мюнхен компания е доказала това многократно и с второто поколение на iX3 е успяла. Данните за продажбите в Германия са перфектен индикатор, че първият Neue Klasse има голям шанс за успех, и то не само по отношение на дизайна или технологиите, които са първите неща, които хващат окото.


BMW iX3


Впечатляващият официален пробег на новото BMW iX3 е един от ключовите фактори, влияещи върху решенията на клиентите, а тези 805 км са музика за ушите на мнозина, които не бяха сигурни дали да направят значителна крачка или да се придържат към дизелов или plug-in хибриден X3. Решението зависи и от системата за зареждане, а 20-те минути, необходими за презареждане на 80% от батерията за пробег от 640 км, са последната капка. Беше ясно обаче, че новото BMW iX3 може да предложи още повече и точно това е направил производителят, за да спечели клиентите.

В Мюнхен не споделят същата стратегия като конкурентите си от Mercedes, които търсят клиенти за новия си GLC. Вместо това, те предпочитат да се фокусират върху реалните характеристики, а пробегът е ключов фактор, като са демонстрирали, че могат да изминат с модела рекордните 1000 км. Тестът е проведен с електрическия SUV от новата фабрика в Дебрецен, Унгария, до централата на компанията в Мюнхен.

BMW демонстрира, че новият iX3 може да измине 1007 км, но с екстремни ограничения, нетипични за собствениците на електромобили. Това е така, защото е избегнато пътуване по магистрали и не са използвани нито една от функциите за комфорт, като автоматичен климатик или отопление. Всъщност, стигна се и дотам, че дори радиото и мигачите не се включват, както може да се види във видеото.



Германците се хвалят, че са пристигнали в централата с оставащ пробег от 20 км, което означава минимален енергиен резерв, който лесно би могъл да ги остави на пътя. Това, което BMW не споменава, но се вижда във видеото, е, че тези 1007 км могат да бъдат постигнати не само без да се използва комфортът, забавлението или каквото и да е друго, което консумира енергия, но и чрез шофиране с много ниски скорости. Пътуването е извършено със скорости доста под законовото ограничение, от малко над 20 км/ч до не повече от 70 км/ч. Рекорд, да, но със сигурност не в реални условия на шофиране.


0 от 500
  • #7
    14 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 3 седмици )
    Китайците крадат дизайнери на БМВ,изглежда БМВ крадат маркетинг експерти от Китай!Същите плоски и смешни "рекорди" като китайските."Рекорд" с цената на закононарушения,на който биха се възрадвали псевдоелектрици като тукашния психотрол.Но такива никога няма да си купят БМВ и електричка няма да си купя.Никой нормален човек не би приел подобна смешка на сериозно,дори това би отблъснало потенциални клиенти.800км реален пробег е страхотно постижение днес.Докажи него,какво се пънеш с 20км/ч за 1000км
  • #6
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Всички наблягат на колко е пробега, защото там може да се лъже доста. Никой не си базира маркетинга на капацитета на батерията, защото там всичко е ясно. И нещата не са мръднали съществено от години. Вари го, печи го СУВ на дълъг път си харчи между 18 и 25кВч/100 според въздушно съпротивление и скоростта.
  • #5
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Никола ( преди 3 седмици )
    Другия път шофирайте с 10 километра и ще измине те 2000км. Абе луди ли сте кой ще кара извънградско от 20 до 70 километра.
  • #4
    22 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Не бих казал, че неизползването на мигачите е нещо нетипично за шофьорите на бмв.
  • #3
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Колко мъка има на тази Земя. При движение 120-140 разхода е около 2-2.5 по този при 70-80 км/ч. Тези са карали още по-бавно, БЕЗ нищо включено в колата. Т.е. реално ще се получат 1000 делено на 3, ориентировъчно 300-400 км. ВСИЧКИ електрички с такава батерия минават толкова. Накратко, демонстрирали са, че НИЩО НОВО не са измислили. Какъв е смисъла, да демонстрираш, че нищо не си направил и това да го изтъкваш, не ми е ясно. Физиката няма как да се прескочи, законите са за всички :)
  • #2
    7 rate up comment 3 rate down comment
    демократ ( преди 3 седмици )
    Какво очакват дпкато няма батерии с капацитет от около и над 200квтч нищо няма да излезне.
  • #1
    22 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Съжалявам този, който е трябвало да шофира.