Второто поколение на BMW X5 (E70), произвеждано от 2006 до 2013 година, се превърна в един от най-популярните премиум SUV-та на своето време - бърз, комфортен и с безупречно управление. През годините обаче стана ясно, че този SUV също има своите слабости, подобно на може би всички автомобили. Разглеждаме шестте основни проблеми на BMW X5 и начините да бъдат преодолени.
Проблемите при второто поколение на BMW X5 (ГАЛЕРИЯ):
След 80 000-100 000 к, много X5 започват да издават глухи щракащи и чукащи звуци при потегляне или завиване, както и леки вибрации по време на ускорение. С течение на времето звуците се усилват, особено при маневриране при паркиране.
Какво да се направи
Причината е, че шарнирите на карданния вал работят с недостатъчно смазване. С течение на времето смазката се сгъстява или износва и маншоните губят херметичността си. За да се предотврати износването, е важно те редовно да бъдат проверявани, а смазката да се подменя поне на всеки 60 000-70 000 км.
Ако се появи чукащ шум, само подмяната на задвижващия вал може да реши проблема. Ремонтът не бива да се отлага - разхлабените шарнири причиняват вибрации и ускоряват износването на трансмисията.


1