Второто поколение на BMW X5 (E70), произвеждано от 2006 до 2013 година, се превърна в един от най-популярните премиум SUV-та на своето време - бърз, комфортен и с безупречно управление. През годините обаче стана ясно, че този SUV също има своите слабости, подобно на може би всички автомобили. Разглеждаме шестте основни проблеми на BMW X5 и начините да бъдат преодолени.
Проблемите при второто поколение на BMW X5 (ГАЛЕРИЯ):
X5 преди фейслифта е оборудван с 6-степенната автоматична трансмисия ZF 6HP. Тя осигурява плавно превключване и прилична динамика, но не е прочута със своята надеждност.
Дори при щадяща работа, пробегът преди основен ремонт рядко надвишава 150 000-200 000 км, докато агресивното шофиране с чести стартирания и ускорения значително намалява този пробег.
Какво да се направи
Основното внимание трябва да бъде насочено върху състоянието на трансмисионното масло. Оптималният интервал за смяна е на всеки 40 000-50 000 км. Агрегатите от ранно поколение (преди 2008 г.) имаха слаб компонент - адаптера на мехатроника, който можеше да се повреди в студено време поради налягането на сгъстеното масло. След фейслифта компонентът беше преработен и проблемът беше решен.


1