Volkswagen поставя цена на лоялността на потребителите към дадена марка, като е готов да плаща за това. Компанията предлага на настоящите собственици на Honda в САЩ сериозен стимул при покупка на автомобил от германската марка.

Всеки, който има Honda от 2015 или по-нова, може да получи бонус от 2000 долара при покупка на Tiguan от 2025, когато го вземе на лизинг чрез Volkswagen Financial Services или Wells Fargo. Освен това компанията предлага бонус от 750 за моделите Taos от 2025 и 2026.
Промоцията стартира на 1 октомври и продължава до 5 януари 2026, което дава на собствениците на Honda достатъчно време да направят тест-драйв, за да придобият представа за автомобила. Те няма да бъдат принуждавани да се разделят с настоящата си Honda, за да получат бонуса, който предстой са бъде включен и в други програми на Volkswagen.
За да се увери, че посланието стига до потребителите, германският производител пусна национална рекламна кампания в социалните медии, стрийминг услуги като Hulu, Prime Video и HBO Max и традиционната телевизия. Рекламите поставят Tiguan рамо до рамо с Honda CR-V, подчертавайки по-силния му двигател и по-ниските разходи за поддръжка.

„Целевите клиенти всъщност са доста сходни. Знаехме, че наборът от функции на новия Tiguan ще бъде много привлекателен за това, което мотивира много шофьори на CR-V шофьори. Ако искаме да запознаем някого с Volkswagen, особено с Tiguan, това наистина е областта, към която да се насочим", коментираха от компанията.
Кампанията стартира в битките на VW с намаляващите продажби на Tiguan и Taos. През третото тримесечие продажбите на Tiguan спаднаха с 23% до 48 951 единици, докато продажбите на Taos намаляха с 15% - до 40 524.
В същото време CR-V на Honda нарасна с 3,1% до 307 501 единици за същия период, запазвайки мястото си като втория най-продаван компактен кросоувър в Америка, изоставайки само от RAV4 на Toyota.


4