Porsche разшири семейството си електрически кросоувъри Macan с нова, пета модификация. Тя носи обозначението GTS, традиционно за спортните автомобили на германската марка с особено ориентирани към производителността настройки. Тази версия ще се позиционира между Macan 4S и топ версията Macan Turbo, на която отстъпва с 68 к.с. Все още не са обявени нито дата на продажбите, нито цена.

Porsche Macan Electric GTS е оборудван с два електромотора, като този на задния мост и скоростната кутия са заимствани от Macan Turbo. Те осигуряват 571 к.с. и 955 Нм, което позволява на кросоувъра да развие 100 км/ч за 3,8 сек, половин секунда по-бавно от Macan Turbo EV, но с 0,3 секунди по-бързо от Macan 4S EV (и по-бързо също от предишното поколение на 911 GT3 или на легендарни суперколи като Ferrari F50 или Koenigsegg CCR).
Новата модификация ускорява до 200 км/ч за 13,3 сек, а максималната скорост на кросоувъра е ограничена до 250 км/ч. Батерията с капацитет от 100 киловата позволява на този Macan да измине до 586 км без презареждане, като зареждането от 10 до 80 процента отнема 21 минути.

Macan GTS е оборудван с пневматично окачване с уникални спортни амортисьори и настройки на стабилизиращата щанга. Височината на каросерията е намалена с 10 мм. Контролът на ускорението влиза в базовото оборудване, но за задвижването на четирите колела се заплаща допълнително.
Други нововъведения в електрическия кросоувър включват нови звукови профили за силовия агрегат, черна облицовка на каросерията с актуализирани брони, оригинална интериорна облицовка и тематична графика на арматурното табло.
Още снимки на модела - в галерията:


1