IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Десет V6 двигателя, които доказват, че няма нужда от V8

Благодарение на електромотори или турбокомпресори тези агрегати са впечатляващи

Повече от половин век Porsche 911 е доказателство, че не се нуждаете от V8 – или дори двигател с повече цилиндри, за да постигнете производителност от световна класа. Неговият 6-цилиндров боксер задвижва поколения спортни автомобили, които постоянно изпреварват конкурентите си с по-големи двигатели.


Nissan V6


Но 911 не е единственият, който доказва, че шестте цилиндъра могат да осигурят сериозна скорост. В целия автомобилен свят широка гама от автомобили, повечето задвижвани от V6 двигатели, които демонстрират, че интелигентното инженерство и модерните технологии могат да направят шестте цилиндъра също толкова вълнуващи, колкото двигателите с по-голям брой цилиндри.

Днес подобрения като турбокомпресор и суперкомпресор издигнаха V6 до нови висоти, произвеждайки огромна мощност и въртящ момент, които съперничат или надминават традиционните V8. Добавете хибридна технология и не е необичайно съвременните V6 машини да осигуряват производителност на ниво хиперавтомобил.

Дори Ferrari, отдавна синоним на V8 и V12, заложи на електрифицирания V6, при това за най-новия си флагман. Колегите ни от Carbuzz подготвиха списък с 10 автомобила с V6 двигатели, които показват, че не се нуждаете от V8 за впечатляваща производителност.


Десет V6 двигателя, които доказват... (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Всъщност, тези V6 двигатели доказват, че няма нужда от I3 двигатели.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    Но риплейсмънт фор дисплейсмънт. Турбото консуматив хибрида издържаш две коли.
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Тончо ( преди 1 месец )
    Аз си карам б4 тди 1993 г и ми дреме пет на сто,даже сваля и по малко не гние не дрънка,няма рециклаж по нея.Едната врата е по тежка от четирите на дачия
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    V6 вече няма NA, всички са надути с турбини, точно за да "заместят" V8 и нагоре. Ама турбините изяждат звука на мотора, а това за мен е непростимо. Дори и дете ще различи V8 от V6 с турбо. Просто втория звучи като пръдня в малка дървена тоалетна. В смисъл - нелепо.
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 1 месец )
    V6 се нуждае от сериозна периферия за да се опре на големите батковци. Това го прави по скъп, по тежък и по проблемен. Като му изравниш теглото и мястото в коша( с турбините, охладителите, клапаните , тръбите...) с V8 , то за къв *** ти е тогава този сложен и надут шестак, само да ти прави проблеми. Ама те убеждават че е по добре, щото Зелените са им опряли ножове на шиите на производителите. А всъщност V8 и по големите също могат да се накичат с периферията като на V6 и излитат още по високо.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    То, хубаво давате за пример Порше, ама да ви кажа, че и те имат 8 цилиндров веобразен. Що така!?
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Напишете нова статия с 10 V8 които доказват, че има нужда от тях :-) След това и за V12 :-). Ако ще е 6 цилиндорв, то тогава да е редови
  • #1
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Хм... ( преди 1 месец )
    А още по-добре да е атмосферен V6, без никакви турбини. За ежедневно каране е перфектен и може да е вечен.