IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

500 000 км са реалност – Топ 7 на вечните бензинови двигатели

Общото между тези агрегати е простата им конструкция и лесната поддръжка

В наши дни, когато новите автомобили стават все по-скъпи всяка година, надеждността на двигателя отново се превърна в решаващ фактор при закупуването на автомобил. Собствениците искат да са сигурни, че двигателят им няма да откаже след 150 000 км, а ще изкара поне 3-4 пъти по-толкова.

Изданието SUVNews състави списък от 7 бензинови двигателя, които са си спечелили репутация на „вечни’’ - те изминават 400 000-500 000 км, а понякога и повече, без основен ремонт. Общото между тях е, че са атмосферни (без турбини), имат опростена конструкция и липсва излишна електроника. Освен това са евтини за поддръжка, като и често търпят немарливо отношение на собственика.


Топ 7 на вечните бензинови двигатели (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Сайман ( преди 1 месец )
    Хахааа На голф 4 когато го обърнах беше на 670 000 ако бах взел да го правя да го исчуквах и да го карам пак кой знае още колко щеше да навърти 1,9 tdi това е двигатела
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Сайман ( преди 1 месец )
    Хахааа На голф 4 когато го обърнах беше на 670 000 ако бах взел да го правя да го исчуквах и да го карам пак кой знае още колко щеше да навърти 1,9 tdi това е двигатела
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Гошо ( преди 1 месец )
    Опел астра бензин 94година 470000 километра и работи перфектно.Когато започнат да се изказват за новите коли и да говорят за някакви 200 000 километра и ми стават смешни.Мерцедес D дизелов мотор един милион и триста хиляди навъртя и му нямаше нищо.Личен опит.
  • #21
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Хейтър ( преди 1 месец )
    Тесла изкарват по 1м км с една батерия и около 4 смени на двигателя.
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 1 като накрая си купуваш кабел дълъг 50 км. за да можеш да направиш едно отиване и връщане без да откачаш от контакта,че иначе само на 2 м. да я мръднеш.
  • #19
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Лично мение ( преди 1 месец )
    Последните 20 години си купувам кола на до две години и 30х км макс. Карам до 150 или 5 години и продавам. Работи безотказно ;). Сегашната я взех на 22х км на 10 месеца 265 к турбо бензин 4х4. Дилъра от германия я прари обслужена. Влезна в сервиз в БГ за смяна масло 18 месеца след регистрация :)
  • #18
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Такситата в Сф са масово Киа, ФВ кади и Хюндай. В Европа масово са Камри-та вече. Имам познат кара такси текущата Киа я пенсионира защото стана на 15 години сега я продава на 900 х км.
  • #17
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Японовъд ( преди 1 месец )
    И до днес съжалявам, че в 2015 г. продадох Тойотата ми от 2004. В нея се чувствах много по-сигурен, отколкото сега в Нисана от 2015 г, който карам. Онова беше 2.4 литра атмосферен бензин, сегашната е 1.6 GDI турбо. Истината е че днешните автомобили искат много повече и качествена поддръжка.
  • #16
    28 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Истината е , че ВСЕКИ МОЖЕ да направи двг с ресурс поне половин милион км, но за съжаление вече на НИКОЙ НЕ МУ Е ИЗГОДНО да го направи. Включително тойота и хонда. Момчета, карайте каквото на вас ви харесва и можете да си позволите разбира се ако тръгнеге да слушате What Car, JDPower, Баба Ванга или кварталния пишманмайстор пак ще ремонтирате но ще сте нещастни. Освен ако не сменяте чисто нова кола на всеки 2 години. Със здраве
  • #15
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    повечето нови са проектирани за 250к, но това е условно и зависи главно от подръжка, къде са изминати тези километри както и кой е зад волана.