IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Две нашумели китайски марки идват в България през ноември

Omoda и Jaecoo ще се внасят у нас от унгарци, предлагат по 7 години гаранция

Две от най-успешните китайски марки в Европа до момента ще стъпят в България още идния месец, научи Automedia.bg. Omoda и Jaecoo, брандове на гиганта Chery, идват у нас с амбицията да предложат атрактивни цени и гаранция до 7 години или 150,000 километра пробег, потвърди пред нас Линк Джан, бранд мениджър на Omoda Jaecoo за Румъния и България. Вносител у нас, както и в Румъния, ще бъде унгарската GENIUS Automotive Europe. Пред финализиране са преговорите с българските дилъри, които ще предлагат двете марки. 
  
    
Omoda, Jaecoo, Chery
Omoda и Jaecoo направиха впечатляващ дебют на няколко европейски пазара, включително Великобритания. В Испания Omoda продаде 10,000 автомобила в първата си година на пазара, а през тази отчита 25% ръст. Модели на Omoda вече се сглобяват в бившата фабрика на Nissan край Барселона
  
      
"Китайският Ленд Ровър"

Chery Automobile, основана през 1997 година, понястоящем е четвъртият най-голям автомобилен производител в Китай, с 2.604 милиона продадени автомобила за миналата година. Базирана в Уху, провинция Анхуей, компанията има множество марки: Chery, Chery Tiggo, Fulwin, Exeed, Jetour, iCar, Luxeed, Rely. Брандовете Omoda и Jaecoo бяха създадени в последните три години изцяло за износ - замисълът е Omoda да предлага практични, достъпни и комфортни масови модели, а Jaecoo - по-приключенски автомобили, насочени към младото поколение и с премиум елементи. Заради ангажирането на бивши дизайнери и инженери на Land Rover, мнозина наричат последната марка "китайския Ленд Ровър". 
  
    
Jaecoo 7
Jaecoo 7. През септември кросоувърът бе четвъртият най-продаван модел във Великобритания, съвсем малко зад Nissan Qashqai и пред Vauxhall Corsa, Hyundai Tucson и VW Golf
  
     
Ще дебютират у нас с четири SUV модела

По всяка вероятност двете марки ще дебютират в България с общо четири модела: компактния кросоувър Omoda 5, чиято стартова цена в Унгария е около 25,000 евро, по-луксозния Omoda 9, приключения SUV с опция за пълно предаване Jaecoo 7 и чисто новия Jaecoo 5, който бе представен на Фестивала на скоростта в Гудууд това лято. От компанията засега не потвърждават точните модели, които ще се продават у нас, така че в този списък може да настъпят промени. Повече детайли за моделите вижте в галерията под статията. 

Дистрибутор е унгарска компания

GENIUS Automotive Europe е унгарска компания, съвместно предприятие на големите автомобилни търговци Hovany и Petranyi Auto, и след успешния дебют в Унгария получи и правата за дистрибуция в Румъния и България. 

Междувременно двете марки се подготвят за откриването на тазгодишната международна среща на потребителите (OMODA & JAECOO International User Summit: Co-Create Co-Define), която ще се проведе в Китай от 17 до 22 октомври. Събитието привлича не само клиенти на марките, но и дилъри и хора, които оформят общественото мнение в страните си. В рамките на конференцията двата бранда ще представят последните технологични новости и поглед към бъдещите модели.

Задава се вътрешна конкуренция с Chery Tiggo

Междувременно научихме, че китайският гигант може успоредно да навлезе на нашия пазар и с основната си марка Chery и кросоувърите от серията Tiggo, но през друг дистрибутор и с различни дилъри. Подобна схема, с директна конкуренция между отделните марки на Chery, вече е налице в Гърция и на още няколко пазара. 
  
    
Chery Tiggo 8
Chery Tiggo 8
  
     
Вносителят на Nissan у нас ще вкарва и Chery?

По наша информация вносител на марката Chery у нас ще е регистрираната в Унгария Grand Auto, собственост на израелската група Taavura, която понастоящем представлява на българския пазар Nissan. От българския офис на Nissan ни увериха, че на този етап нямат информация по въпроса, но от Grand Auto потвърждават, че държат правата за дистрибуция на Chery за Румъния, България и още няколко пазара в региона. Няколко модела от гамата на Chery Tiggo се продават в Сърбия, Унгария и Украйна, а от тази година - и в Румъния. 
  
       
Кои модели на OJ очакваме в България? (ГАЛЕРИЯ):


  
     

0 от 500
  • #27
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тези китайските електробуси в София постоянно се развалят. А един има аквариум в едно от страничните стъкла - в стъклопакета влиза вода.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до 23 ( преди 1 месец )
    Да ама нали се сещаш, че този автобус прави по 2-3 такива глокса на ден. И не повече от час престой.
  • #25
    4 rate up comment 6 rate down comment
    В Испания ( преди 1 месец )
    В обявите за 25-30 хил евроимаш сеат Атека втора употреба. Най-често двигател 1.0л. Дъстър с половината от тези екстри са 20+
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    електроавтомобилите не са грандтуринг и да не забравя че 100 лева още никой не си ги е поискал
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Защо ми е да си измислям, за да се заяждам с тебе? Ако искам да се заяждам просто ще ти припомня статията за автобуса с 650 км, за който казах че при положение че в България най-дългия автобусен маршрут е около 400 км, то с реални Според мен 500 км този автобус ще може да извършва дори най-дългите маршрути в България без зареждане. Тогава заядливеца РУК, каза че цялата ми теза се крепи че ВЯРВАМ, че пробега е МИНИМУМ 650 км и не мога да му следя МИСЪЛТА. Как да следиш нещо което ЛИПСВА?
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Ето това е основният предмет заяждането ти с мен - МЕЧТАЕШ си бъдещето да пренадлежи на синтетичните горива и водорода, а тезата ми че бъдещето принадлежи на батериите и безплатна енергия от слънцето, включително за транспорта, те кара да ме псуваш сякаш аз съм виновен. И понеже ти си мечтаеш смяташ че аз много мечтая Китай да съсипе Европа и европейската автомобилна промишленост! След като казвам, че влака ще ни блъсне ако стоим пред него, ти твърдиш, че карам всички да застанат пред влака
  • #21
    8 rate up comment 2 rate down comment
    До 17 ( преди 1 месец )
    Вземи си тогава китайката, после като дойде време да го продаваш пак пиши тук как е минало с нея.
  • #20
    1 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    И защо ми е да пиша от твое име като мога да цитирам"РУК ( преди 2 години )MythBusteчо, ми и ти днес цитира остаряла информация за синтетичните горива, че литъра бил със себестойност 50 евро, нищо, че в началото на годината фирма от Великобритания постигна такава на 3,50 Паунда .... *** си подбираш така нещата, че да ти излизат теорийките ... поне в твоите представи!И ти си дърта консерва в много отношение, но само заради това че мечтаеш за кола с батерия се мислиш за много напредничав!"
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    "РУК ( преди 8 часа )Изпаткалата точица яко започна да пише от името на други. Даже като няма за какво да се заяжда, седи тук и драска за бяс." Поздравявам те че най-накрая си изкара топките и пишеш с регистриран Ник. Сега остава да направиш следващата логична стъпка - когато спориш да можеш да дефинираш предмета на спора, защото иначе си е чисто заяждане, след като псуваш някой с който мислиш еднакво.
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    18 ( преди 1 месец )
    Две от най-успешните китайски марки В ЕВРОПА до момента ще стъпят И В БЪЛГАРИЯ. Кое ти е трудно - разликата между Европа като цяло и България ли?