Задвижването на всички колела добавя стабилност на лекия автомобил по зимните пътища и подобрява управлението, но понякога изисква скъпи ремонти. Представяме ви пет европейски седана, чиято 4x4 трансмисия често е носела сериозни главоболие за собствениците.
5 европейски седана с проблемно 4х4 (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство: 2008-2017
Среден пробег до сериозен ремонт - 100 000 км
Основни проблеми: луфт, вибрации, течове на масло
Opel Insignia има няколко модификации със задвижване на всички колела. В началото те впечатляват с поведението на пътя и увереното ускорение. Скоро обаче става ясно, че системата, с нейния съединител Haldex от четвърто поколение, създава повече проблеми, отколкото ползи.
След 100 000 км често се появяваше луфт в задния диференциал, придружен от бръмчене и вибрации. Малко по-късно електрическата помпа на муфата отказва - ако тя се повреди, задвижването на всички колела вече не се включва и управляващият блок често преминава в авариен режим. В същото време карданният вал започва да вибрира досадно, особено при рязко ускорение или при високи скорости.


0