Задвижването на всички колела добавя стабилност на лекия автомобил по зимните пътища и подобрява управлението, но понякога изисква скъпи ремонти. Представяме ви пет европейски седана, чиято 4x4 трансмисия често е носела сериозни главоболие за собствениците.
5 европейски седана с проблемно 4х4 (ГАЛЕРИЯ):
Картината се усложнява допълнително от редовните течове на масло, най-често от конусната скоростна кутия, както и от повишеното износване на карданните кръстачки и лагерите на вала. Лошото уплътняване на тези компоненти често води до корозия на контактите на сензорите, което причинява грешки в системата за задвижване на всички колела.
Едва след рестайлинга и въвеждането на модифициран съединител инженерите успяват леко да намалят броя на повредите, но така и не решават напълно проблема с надеждността. Дори обновените Insignia със задвижване на всички колела изискват постоянно наблюдение на компонентите на трансмисията и редовна смяна на маслото. В противен случай проблемите стават неизбежни след 150 000 км.


0