Съществува мнение, че задвижването на всички колела за лек автомобил с малък просвет е ненужно усложнение на дизайна, което се отразява негативно на надеждността. Има модели обаче, чиито собственици не са се сблъсквали с проблеми с 4x4 трансмисията. Ето, например, 5 седана, чието задвижване на всички колела няма да ви подведе.
Пет седана с надеждно задвижване 4х4 (ГАЛЕРИЯ)
Години на производство: 2011-2018
Среден пробег до сериозен ремонт: 300 000 км
Семейството на Audi A6 в каросерията C7 получи изцяло нова трансмисия със задвижване на всички колела. Въртящият момент се разпределя от лека разпределителна кутия, която крие диференциал с ограничено приплъзване на коронни зъбни колела с дисково заключване.
Тази конструкция е по-лека от предишната Torsen и по-малко обемиста. Има и по-широк диапазон на преразпределение на сцеплението между осите: до 85% към задните и до 70% към предните. По подразбиране въртящият момент се разпределя в съотношение 40:60 в полза на задния мост.