Задвижването на всички колела добавя стабилност на лекия автомобил по зимните пътища и подобрява управлението, но понякога изисква скъпи ремонти. Представяме ви пет европейски седана, чиято 4x4 трансмисия често е носела сериозни главоболие за собствениците.
5 европейски седана с проблемно 4х4 (ГАЛЕРИЯ):
Малко по-късно електрическата помпа на муфата на фейслифт моделите с Haldex IV започва да работи неизправно, което води до спиране задействането на задвижването на всички колела и преминаване на управляващия блок в авариен режим.
Постоянните вибрации на трансмисията допълват картината: когато централният лагер и карданните кръстачки се износят, вибрациите бързо разрушават лагерите и уплътненията, а остатъците от износване замърсяват раздатката. Сензорите за контрол на стабилността и управляващият блок на ABS/ESP често се повреждат, което също се отразява на работата на съединителя.
Проблемът продължава почти до края на производството на модела. Дори при по-късните рестайлингови версии, системата за задвижване на всички колела изисква постоянно внимание: редовна смяна на маслото, проверка на уплътненията и поддръжка на електрическата система.


0