Задвижването на всички колела добавя стабилност на лекия автомобил по зимните пътища и подобрява управлението, но понякога изисква скъпи ремонти. Представяме ви пет европейски седана, чиято 4x4 трансмисия често е носела сериозни главоболие за собствениците.
5 европейски седана с проблемно 4х4 (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство: 2000-2009
Среден пробег до сериозен ремонт - 100 000 км
Основни проблеми: ненадеждни ъглови и задни редуктори, маслена помпа на Haldex съединителя
Изглежда, че скандинавците нямат недостиг на опит в производството на модели със задвижване на всички колела, тъй като най-популярният многодисков съединител, Haldex, е разработен в Швеция. Въпреки това, версиите със задвижване на всички колела на Volvo S60 от първо поколение редовно създават проблеми на своите собственици.
Съединителните муфи - в началото Haldex от първо поколение, след това второто, третото от 2004 г. и накрая четвъртото след фейслифта през 2007 г., са доста здрави, но други компоненти се повреждат. Само след 100 000 км много автомобили започват да изпитват луфт и бръмчене в задния мост, както и течове на масло от ъгловия редуктор.


0