Задвижването на всички колела добавя стабилност на лекия автомобил по зимните пътища и подобрява управлението, но понякога изисква скъпи ремонти. Представяме ви пет европейски седана, чиято 4x4 трансмисия често е носела сериозни главоболие за собствениците.
5 европейски седана с проблемно 4х4 (ГАЛЕРИЯ):
След 100 000-150 000 км, много собственици започват да изпитват постоянни и нарастващи вибрации на трансмисията. Основната причина е прегряването на виско муфата. Това причинява вибрации на вала, които постепенно разрушават лагерите и заедно с това изпращат частици в раздатката. Пренебрегването на симптомите води до повреда на лагерите и уплътненията.
След рестайлинга през 2007 г., заключващият съединител е премахнат, като ролята му е прехвърлена на стабилизиращата система ESP. Това обаче не прави трансмисията надеждна. Вибрациите на карданния вал и износването на лагерите продължават, а разходите за ремонт остават високи: няма оригинални части за раздатъчната кутия, така че трябва да се намерят заместители от други модели.


0