fallback

Toyota обвинява конкурентите в продажба на фалшиви хибриди

48-волтовите системи не са хибриди, твърди представител на компанията

Нов конфликт между автомобилните производители се заражда, след като най-големият от тях – Toyota, обвини конкурентите си в измама. От японската компания заявиха, че меките хибриди подвеждат шофьорите и хвърлят петно върху истинската технология.

В последно време на пазара са появяват все повече 48-волтови меки хибриди системи със стартер-генератор. Директорът по продажбите на австралийското подразделение на Toyota – Шон Ханли, обаче е категоричен, че наричането на тези превозни средства „хибриди’’ е напълно погрешно. И по този начин шофьорите биват излъгани от производителите.

За разлика от традиционните серийно паралелни хибриди, които използват батерия и двигател заедно с двигател с вътрешно горене за подобряване на ефективността, или plug-in хибрид с обикновено по-голяма батерия и по-мощен двигател(или двигатели), осигуряващ удължено изцяло електрическо шофиране, 48-волтовата технология играе много по-малка роля.

Системата обикновено съчетава функции на стартера и алтернатора, предлагайки скромно намаление на разхода на гориво. Собствената 48-волтова конфигурация на Toyota не може да задвижва превозно средство само с електрическа енергия, поради което марката иска да направи граница между двете технологии.

Според Хенли в Toyota дори не разглеждат 48-волтовите системи като хибриди, рекламирайки ги като „V Active’’ системи в Австралия и той смята, че конкурентните марки също трябва да се откажат от използването на термина „хибрид’’ толкова лесно.

„Наблюдавам как хибридните технологии се използват по различни начини в маркетинга през последните години. Затова Toyota ще обясни ясно какво е хибридна система за ефективност, какво е хибридна система за производителност и какво е 48-волтова система за подпомагане. Ние сме категорични, че 48-волтова система не представлява хибридно задвижване и клиентите трябва да бъдат наясно с това’’, обяснява Хенли.

Топ-мениджърът допълни, че когато си купите 48-волтов задвижващ механизъм на Toyota, вие не си купувате хибридна система. Това изявление на Хенли обаче противоречи със стратегията на Toyota на други места по света. И Европа, например, японците рекламират 48-волтовата система на HiLux като „Hilux Hybrid 48V’’ и това показва как маркетинговият език на компанията може да се промени в зависимост от нейната целева група.

fallback
  • #32
    анонимен ( преди 1 месец )
    ДВГ са без к о н к у р е н ц и я !!!
  • #31
    . ( преди 1 месец )
    До 32. Меки хибрид върши абсолютно същата работа като всеки хибрид - вратичка в закона за "намаляване на емисиите"
  • #30
    анонимен ( преди 1 месец )
    Повече от десет години карах само тойоти- имах 3 но последните години не съм им фен понеже вече са прекалено скъпи (и втора ръка) за това което предлагат. Тук тойота обаче са категорично прави - мекия хибрид не е никакъв хибрид.
  • #29
    Японовъд ( преди 1 месец )
    Поправете ме ако греша.Дизелите бяха заслужено низвергнати поради замърсяване с NOX. Дизелите са най-гнусното и токсично задвижване на света, особено карани в големи милионни градове.Когато говорите за среден разход, нали не забравяте, че точно в градски цикъл хибридите на Тойота дават по-нисък разход - за разлика от ДВГ със или без мека хибридна технология, при които ниския разход е извън града.Мисля че Тойота има пълно право да казва че меките хибриди не са никакви хибриди, това е имитац ...
  • #28
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Навит съм на едно BMW пета серия с шестцилиндров дизелов двигател седанче с М-пакет и едри джанти, ама ще изчакам три години да навърши дъщеря ми 18, да и подаря Corolla-та. След две години почвам да дебна демонстрационни такива в цяла Европа. Ех, Невольо!
  • #27
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Около 50 милиона души са гласували в полза на Corolla с паричките си, немногоумничкото ми несретниче.
  • #26
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Не съм карач на Corolla, шофьор съм. Бил съм и инструктор. Може да се каже, че имам опит. Имам и висше образование. Владея няколко езика. Заплатата ми е петцифрена сума. Не се определям като несретник. Досега с хибридите на Тойота съм свързвал само разни нецензурни думи, но за моите цели, прецених, че Corolla е идеалната кола. Набързо проучих. Извадих една от магазиня. Не сгреших.
  • #25
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само несретник като теб, короладжийче, може да сравнява чисто нова королка с първо поколение С4.
  • #24
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Разбираш ли изобщо значението на думата несретник? Ако *** е купила първото поколение, щото си гледал Себастиен Льоб ко ги прай, то е време да го хвърлиш за скрап, щото...си е за ***. Или гледай кокошки в него. Сложи една маска на Мини Маус (ако се срамуваш) и яхвай градския транспорт, като всеки уважаващ себе си...несретник.
  • #23
    анонимен ( преди 1 месец )
    Несретник ли не си, короладжийче? Дори не си разбрал за кое поколение Ц4 говоря. Сравнявал си лявата и дясната полусфера на несретния си заадниик. Всеки карач на тойота е несретник.
fallback
Последни