Всеки път, когато снимки на тунингован и персонализиран автомобил на Mansory се появят в интернет, мненията са коренно различни. Това, което мнозина смятат за автомобилни чудовища, е обичано от клиентите, които могат едновременно да си го позволят финансово и в същото време да пренебрегват колективните въздишки на ужас.

Германското тунинг студио е прочуто с това, че взема някои от най-желаните автомобили в света и ги прави визуално обидни, добавяйки крещящи бодикитове, прекомерно количество въглеродни влакна и плашещи окото интериора. Често ги наричат "кралете на кича".
И въпреки почти повсеместните подигравки, които получават онлайн, колите на Mansory се продават доста добре. Как е възможно? Как една марка, която сякаш е алергична към скромността, процъфтява в индустрия, където царуват вкусът и престижът? В галерията ще разгледаме Mansory по-отблизо и ще се опитаме да отговорим на тези въпроси.
"Кралете на кича" и техният успех (ГАЛЕРИЯ):
Границата между изисканото и крещящото е доста тънка. Докато други тунинг компании се фокусират върху подобряване на мощността или дизайна, като например турбинените джанти на Alpina, подобрените салони и пренастроеното окачване, Mansory иска хората да се взират и дори да се възхищават, като увеличава визуалния обем до небето.
Представете си Lamborghini Aventador с остри, подобни на перки карбонови елементи, Porsche 911 Turbo с двуслойни спойлери, Rolls Royce Cullinan с оранжеви решетки и Bugatti Chiron с хромирана боя. Или други модели на Rolls-Royce, чийто интериор изглежда сякаш е тапициран с гардероба на магьосник от приказките. Mansory го прави по начин, който не може да се сравни с никой друг.


1