Всеки път, когато снимки на тунингован и персонализиран автомобил на Mansory се появят в интернет, мненията са коренно различни. Това, което мнозина смятат за автомобилни чудовища, е обичано от клиентите, които могат едновременно да си го позволят финансово и в същото време да пренебрегват колективните въздишки на ужас.

Германското тунинг студио е прочуто с това, че взема някои от най-желаните автомобили в света и ги прави визуално обидни, добавяйки крещящи бодикитове, прекомерно количество въглеродни влакна и плашещи окото интериора. Често ги наричат "кралете на кича".
И въпреки почти повсеместните подигравки, които получават онлайн, колите на Mansory се продават доста добре. Как е възможно? Как една марка, която сякаш е алергична към скромността, процъфтява в индустрия, където царуват вкусът и престижът? В галерията ще разгледаме Mansory по-отблизо и ще се опитаме да отговорим на тези въпроси.
"Кралете на кича" и техният успех (ГАЛЕРИЯ):
Mansory обслужва ексклузивна клиентела и, подобно на много луксозни бизнеси, вероятно поставя силен акцент върху поверителността и конфиденциалността на клиентите. В резултат на това е малко вероятно да съществува публично достъпен списък.
Клиенти на марката са свръхбогати хора от цял свят - кралски особи от Близкия изток, руски олигарси, африкански бизнес магнати и и такива от Югоизточна Азия, много от които вече имат множество суперколи, но искат нещо наистина различно. Следват професионални спортисти, рапъри, криптомилионери и риалити личности. Всички те искат да се откроят. Един прочут рапър, Рик Рос, показа своя Rolls-Royce от Mansory в интернет, избирайки да остане далеч от анонимността.


1