Всеки път, когато снимки на тунингован и персонализиран автомобил на Mansory се появят в интернет, мненията са коренно различни. Това, което мнозина смятат за автомобилни чудовища, е обичано от клиентите, които могат едновременно да си го позволят финансово и в същото време да пренебрегват колективните въздишки на ужас.

Германското тунинг студио е прочуто с това, че взема някои от най-желаните автомобили в света и ги прави визуално обидни, добавяйки крещящи бодикитове, прекомерно количество въглеродни влакна и плашещи окото интериора. Често ги наричат "кралете на кича".
И въпреки почти повсеместните подигравки, които получават онлайн, колите на Mansory се продават доста добре. Как е възможно? Как една марка, която сякаш е алергична към скромността, процъфтява в индустрия, където царуват вкусът и престижът? В галерията ще разгледаме Mansory по-отблизо и ще се опитаме да отговорим на тези въпроси.
"Кралете на кича" и техният успех (ГАЛЕРИЯ):
Ключова част от този възход идва от сътрудничествата за лимитирани серии и престижните персонализирани разработки за богати клиенти в Близкия изток, Азия и Русия. Това са пазари, където прекалено луксозният дизайн не само се приема, но е и оценяван. Клиентите им не искат да имат това, което всеки друг заможен собственик на автомобили притежава. Те искат да се открояват, независимо къде отиват.
Точно по средата между конвенционалните екзотични автомобили и SUV-овете, моделите на Mansory привличат погледите. Това нишово позициониране им дава идентичност, която е невъзможно да се сбърка с която и да е друга тунинг марка, нито с Brabus, нито с ABT, и определено не с Alpina.


1