Всеки път, когато снимки на тунингован и персонализиран автомобил на Mansory се появят в интернет, мненията са коренно различни. Това, което мнозина смятат за автомобилни чудовища, е обичано от клиентите, които могат едновременно да си го позволят финансово и в същото време да пренебрегват колективните въздишки на ужас.

Германското тунинг студио е прочуто с това, че взема някои от най-желаните автомобили в света и ги прави визуално обидни, добавяйки крещящи бодикитове, прекомерно количество въглеродни влакна и плашещи окото интериора. Често ги наричат "кралете на кича".
И въпреки почти повсеместните подигравки, които получават онлайн, колите на Mansory се продават доста добре. Как е възможно? Как една марка, която сякаш е алергична към скромността, процъфтява в индустрия, където царуват вкусът и престижът? В галерията ще разгледаме Mansory по-отблизо и ще се опитаме да отговорим на тези въпроси.
"Кралете на кича" и техният успех (ГАЛЕРИЯ):
Колкото и да е странно, онлайн подигравките може би всъщност помагат на Mansory. В епоха, в която марките се борят за внимание, дизайните на Mansory са огромна стръв. Всеки път, когато инфлуенсър публикува снимка с надпис "Вижте какво направи Mansory с това някога красиво Ferrari", това подхранва любопитството, генерира шум и увеличава трафика на сайта им до степен да привлече потенциални купувачи.
Както се казва, по-добре лоша реклама отколкото никаква. Това е същата логика и зад други марки от този тип в модата или изкуството. Поляризиращият характер на творенията на Mansory създава безплатна реклама, позиционирайки марката като нещо отвъд това, което се счита за изискано и нормална автомобилна култура. Те не се опитват да угодят на пуристите, а създават идентичност, която процъфтява със своето стилистично отклонение.


1