Всеки път, когато снимки на тунингован и персонализиран автомобил на Mansory се появят в интернет, мненията са коренно различни. Това, което мнозина смятат за автомобилни чудовища, е обичано от клиентите, които могат едновременно да си го позволят финансово и в същото време да пренебрегват колективните въздишки на ужас.

Германското тунинг студио е прочуто с това, че взема някои от най-желаните автомобили в света и ги прави визуално обидни, добавяйки крещящи бодикитове, прекомерно количество въглеродни влакна и плашещи окото интериора. Често ги наричат "кралете на кича".
И въпреки почти повсеместните подигравки, които получават онлайн, колите на Mansory се продават доста добре. Как е възможно? Как една марка, която сякаш е алергична към скромността, процъфтява в индустрия, където царуват вкусът и престижът? В галерията ще разгледаме Mansory по-отблизо и ще се опитаме да отговорим на тези въпроси.
"Кралете на кича" и техният успех (ГАЛЕРИЯ):
Първоначалните дизайни на Mansory са по-консервативни и изискани. С течение на времето компанията поема по-големи рискове със стилистичните си усилия, изоставяйки сдържаността и избирайки откровена смелост и показност. През ноември 2007 г. Mansory придобива швейцарската Rinspeed AG, тунинг студио за модели на Porsche, което прави щури уникати като Rinspeed Bedouin (на снимката) и 911, наподобяващо комби, което може да се превръща в пикап.
С годините Mansory преживява още по-голям растеж, разширявайки предлагането си до марки като Lamborghini, Porsche, Bentley, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Ford, Land Rover, McLaren и Ineos Grenadier. Те също така модифицират лодки, мотоциклети и дори скутери, голф колички и косачки за трева. Mansory вече има около 200 служители по целия свят, както и глобална дилърска мрежа.


1