IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-мощното Porsche - над 1000 к.с. и 600 км пробег

Електрическият Cayenne Turbo получава иновативна батерия, която намалява теглото и опростява ремонта

Германският производител Porsche се готви за премиера на четвъртото поколение на най-популярния си SUV Cayenne. Той ще бъде изцяло електрически и ще бъде изграден на платформата PPE, като версията Turbo обещава да се превърне в най-мощния сериен автомобил в историята на марката.


Porsche Cayenne Turbo


Според компанията Cayenne Turbo ще получи над 1000 к.с. и 1500 Нм въртящ момент. Това ще му позволи да ускори до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди и да преодолее границата от 200 км/ч само за 8 секунди. В основата е новата батерия LG Chem с капацитет 113 kWh и иновативна архитектура - шест модула са прикрепени директно към шасито, което намалява теглото и опростява ремонта. Такава батерия осигурява до 600 км пробег в стандартната версия и около 500 км в Turbo.

Кросоувърът ще получи система за рекуперация с мощност 600 kW и възможност за ултрабързо зареждане до 400 kW - 300 км пробег могат да бъдат попълнени за 10 минути, а от 10 до 80% за 16 минути. За първи път безжичното индуктивно зареждане ще се появи и в сериен модел на Porsche.


Porsche Cayenne Turbo


Също толкова важна иновация е допълнителният електрически мотор на задния мост с директно маслено охлаждане, решение, вдъхновено от прототипа Cayman GT4 E-Performance. Това ще подобри баланса на теглото и ще добави спортен характер към управлението.

От компанията са категорични, че новото Cayenne Turbo е способно да се превърне не просто в "най-добрия автомобил" в своя клас, но и в истински флагман на електрическата ера на Porsche.


0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Поредното доказателство ; анонимен ( преди 8 часа )Мoмчета, тoва е фантастичен продукт пeниcът ми е като 19-годишен, твърд като камък и ceкcът продължава два часа без пpекъсване и седмица по-късно забелязах, че е малко по-..."Осем часа никой не изтрива този коментар заради нуждитенаа шекерчо, но в рамките на 8 минути коментарът с продажбите на електромобили в Европа и пазарния им дял по години от 2020 досега беше изтрит, защото не обслужва нуждите на шекерчо А им пречи. Фактите са си факти
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Егати гърнете коментари дето пиша. Никой антиелектрик не може да ги понесе, защото всички до един сте силно алергични към фактите и истината, а реалността направо ги изгаря очите. Затова живеете със заровени в пясъка глави. Не видях някой да е отрекъл и поправил фактите и цифрите за годините които дадох. Дадох ги като поправка на лъжите които разпространявате. Аз мога да дам линкове за тези цифри, А вие за вашите лъжи и манипулации?
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 2 месеца )
    Той очевидно си е такъв и за това вече никой не може да го понася. И аз лично като му видя коментарите, в повечето случаи направо ги прескачам.
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 2 месеца )
    До антиелектрика.Той си е такъв!
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 2 месеца )
    Делът на електромобилите е около 15%,хитрата точка брои вероятно и хибридите за електрифицирани автомобили.
  • #22
    0 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Случайно без да иска и неволно шекерче беше изтрил фактите от предишното мнение което сега е коментар 20 за бройките и процентите от 2020 година до днес. Вероятно без да искаш да ги изтрие още няколко пъти и ще ми създаде работа да ги копирам, но очевидно много му пречат на опорните точки на всичките антиелектрически никове които въобще не са негови и нямат нищо общо със изтриването на ФАКТИТЕ! Но когато става въпрос за уголемяване на пениса рекламите стоят с часове.
  • #21
    0 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Ами като говориш за пазарен дял спри да ЛЪЖЕШ. И не само процентите са важни , А и бройките. 2020 г.: 535 682 броя, пазарен дял: 5,4%.2021 г.: 831 034 броя, пазарен дял: 9,1%, ръст: +55,1%.2022 г.: 1 126 896 броя, пазарен дял: 12,1%, ръст: +35,6%.2023 г.: 1 540 000 броя, пазарен дял: 14,6%, ръст: +36,7%.2024 г.: 1 446 000 броя, пазарен дял: 13,6%, ръст: -6,1%.2025 г. (YTD): 1 132 603 броя, пазарен дял: 15,8%, ръст: +25,6% (спрямо януариавгуст 2024 г.).
  • #20
    0 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Както виждаш не са 28% а 25,6% ръст за първите 8 месеца на 2025 година. Ако искаш като бройки, ако искаш като проценти, ще сметнеш ли Ако се запази този 25,6% ръст на тези 15,8% пазарен дял на електромобилите, колко ще е пазарният дял през 2030 година? По моите сметки след тази година пазарният дял на електромобилите ще е над 50%. А според твоите сметки?
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Ами като говориш за пазарен дял спри да ЛЪЖЕШ. И не само процентите са важни , А и бройките. 2020 г.: 535 682 броя, пазарен дял: 5,4%.2021 г.: 831 034 броя, пазарен дял: 9,1%, ръст: +55,1%.2022 г.: 1 126 896 броя, пазарен дял: 12,1%, ръст: +35,6%.2023 г.: 1 540 000 броя, пазарен дял: 14,6%, ръст: +36,7%.2024 г.: 1 446 000 броя, пазарен дял: 13,6%, ръст: -6,1%.2025 г. (YTD): 1 132 603 броя, пазарен дял: 15,8%, ръст: +25,6% (спрямо януариавгуст 2024 г.).
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 2 месеца )
    Абе ти наистина ли си тъпоъгълник или се правиш на такъв? Аз ти обяснявам за пазарен дял, ти ми плямпаш за някаква бройка числа, извадена от контекста. А това, че пазарът е нарастнал и че процентите са функция на тях, за теб очевидно е непосилна тежест за мозъчето ти. Аре у лево.