IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Механиците ги мразят - 5 модела, които не се развалят

Издръжливостта им над средната, така че изборът на тези коли на старо е напълно оправдан

Има автомобили, които си печелят репутацията на почти неразрушими. Собствениците им карат стотици хиляди километри, а посещенията в сервиза се ограничават главно до смяна на маслото и филтрите. Този списък включва пет модела - от икономични компактни автомобили, през практични комбита, до спортни купета. Какво е общото между тях? Издръжливост над средната и фактът, че сервизите не правят цяло състояние от ремонтите им.

Това означава, че това са автомобили, които си струва да имате в списъка си, когато търсите кола от даден клас. Разбира се, във всеки случай можете да попаднете на екземпляр, чийто собственик е пренебрегнал необходимата поддръжка (например смяна на масло) и следователно могат да възникнат проблеми (в случай на автомобили с турбокомпресор, липсата на редовно обслужване може да доведе до огромни разходи). Ето защо си струва да търсите такива единици, които имат ясна сервизна история.


Пет модела, които не се развалят (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Мисля, че е прав човека с автомобилите с много километри. Аз си търсих дизелова кола, но нямаше Шкода или VW под 300 000 км. на пазара, направени за първите 5-6 години от производството. След това започват катастрофите - почти всички бяха с удар в България или Германия (само от тези две страни гледах автомобили). Не е лошо, но с много-много километри и смяна на масло на 35-40-50 000. Много дори не бяха обслужени на 200 000 км.
  • #9
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Bobi ( преди 2 месеца )
    Каква турбо дупка бе умник аудито ми е на 880 nm истински не като на кухненските ви Ел уреди и държи от тука до Бургас 240 км не спирам никъде и със смешните ви микровълнови фурни няма сравнение
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Най-балансирана и с модерно задвижване е Тойота Приус. Най-безшумна,защото е хибрид, добре шумоизолирана отделно, модерно задвижване, работи често на ел.мотор, здрави ел.мотори,батерии, двигатели,окачване, спирачки почти не износва,защото при спиране зарежда батериите като ел.мобил. Отделно е много икономична,не трака,няма турбо-дупка като дизелите, най-евтина поддръжка - няма ремъци,няма стартер и т.н., облекчено обслужване. Здрава,а и динамична заради ел.моторите,бърз старт и мощно задвижване
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Петре, пак си се упражнявал за изпита по БЕЛ за "свободно съчинение":))
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Точно GLK префейс безпроблемен... двигателя може би. Всичко останало НЕ.
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За Skoda сигурно са имали впредвид 1.6.mpi с ръчка. Passat-а може с 2.0 дизел 150 к.с. и ръчка. 2.2 дизела на Mercedes от статията наистина е добър избор, но колата от статията има много други скъпи проблеми. Prius-а е добър избор за предимно градско каране.
  • #4
    9 rate up comment 5 rate down comment
    ana130206 ( преди 2 месеца )
    До 1Ти колко нови шкоди си карал? Карал ли си нова кола по принцип?
  • #3
    17 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Работата е там че изброените модели по автокъщите вече са с над 250 000км и за нас пак остават ремонтите.
  • #2
    15 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да се учат да ремонтират Тесла, всички модели са проблемни.
  • #1
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Шкода и безпроблемно? Егати оксиморона...