fallback

Шефът на Horse: През 2040 половината нови коли ще бъдат с ДВГ!

Компанията подкрепя напълно електрификацията, но настоява и за алтернативи

Един от най-новите производители на задвижващи системи - Horse Powertrain, показа следващото си поколение хибридни и горивни технологии на изложението в Мюнхен. Компанията е световен доставчик на агрегати, като управлява 17 фабрики и развойни центрове по цял свят. Renault Group и Geely притежават по 45% от акциите, докато Aramco притежава 10%.

Агрегатите, разработени и произведени от Horse Powertrain, се използват от Renault, Geely, Volvo, Proton, Nissan и Mitsubishi. В Мюнхен компанията представи няколко хибридни системи, както и с 2,0-литров двигател, работещ на водород, който отговаря изцяло на стандарта Евро 7.

Според главния изпълнителен директор на Horse Powertrain - Матиас Джанини, всичко това показва амбициите на компанията да предостави широка гама от решения за хибридни и горивни задвижващи системи, за да подкрепи прехода към системи за задвижване с ниски емисии. И въпреки, че ръководи компания за ДВГ, самият той не е фундаментално против електрическото задвижване.

„Смятат, че вече е налице фундаментална промяна в манталитета на автомобилните производители в Европа. Всички разбраха, че трябва да действаме и да пуснем на пазара нови технологии и конкретни продукти. Нуждаем се от повече алтернативи, но не всички производители могат да правят всичко това едновременно“, обясни Джанини.

Шефът на Horse Powertrain е категоричен, че именно партньорствата ще играят основна роля през следващите години. И това е мисията на неговата компанията – да преосмисли мобилността, така че тя да бъде достъпна за всички.

„Напълно подкрепям стратегията за електрификация, но смятат, че през 2040 години половината нови автомобили все още ще бъдат с ДВГ. И нашата задача е да намалим сложността за производителите и да им помогнем да се съсредоточат върху приоритетите си. Искаме да запълним конкретни пропуски – най-вече по отношение на технологиите“, казва още Джанини.

Той беше категоричен, че разработките на Horse Powertrain не са теоретични конецпции, а действащи решения. Компанията произвежда над 8 милиона електромотора годишно и е третият по големина производители на силови агрегати в света, като покрива 80% от нуждите на пазара. За постигане на максимална ефективност се използва модулни решения, които улесняван интеграцията на новите продукти.

fallback
  • #19
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    Ел не може да стигне 100% защото винаги ще има хора, които са "вкусили" бензин и ще са против! И това е не малка част. По същия начин по който колкото и да ти обясняват, че пушенето и пиенето са вредни, а те все още са си масови въпреки забраните. Дори да станат по-евтини винаги ще има хора, които търсят и нещо друго. Колата не е пералня или телевзиор - покупката е И емоционална.
  • #18
    . ( преди 2 месеца )
    Другата разлика при Toyota - миналата седмица повториха както за водорода, така и за тези 30% които всички знаем, че са лъжа. И ако преди няколко години можеше да кажем че е просто грешна прогноза, повторението на тази прогноза която няма вариант да се случи вече си е чиста лъжа, която вие се страхувате да наречете лъжа и манипулация и защитавате.
  • #17
    . ( преди 2 месеца )
    Разбира се че са гадни лъжци. Точно както Тесла излъга за батериите 46 80. Излъга за камиона. Излъга за пикапа, а да не говорим за най-гадната и нагла лъжа за автопилота. Виждаш ли разликата? Мен като ме лъжат го казвам в прав текст за да няма други излъгани. Лъжат за пробега - всички не само Тесла. Повечето лъжи дори могат да се обяснят с физични закони и математика. Но от Toyota продължават да лъжат за водорода, въпреки че противоречи на всякакви сметки и физика
  • #16
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    Опитваш се да търсиш под вола теле. По същия начин по който Тойота каза че няма да надхвърлят 30% дял и се оказва грешно, много от останалите брандове, които казваха, че до 2030 минават 100% на електричество вече се отказаха от становищата и целите си. Според твоята логика и те са гадни лъжци :)
  • #15
    . ( преди 2 месеца )
    Все пак искам да чуя аргументите ти, ако до 2030 с или без брюкселски, американски, китайски или други забрани и субсидии електромобилите станат по-евтини от ДВГ и технологията за 5 минутно зареждане стане масова, кое ще спаси ДВГ? Хората ще си купуват с огромно желание заради удоволствието от бръмченето и пушенето по-скъпи, по ненадежни, по-бавни автомобили с ДВГ които да зареждат два-три пъти по-скъпо на километър? Многократно задавам този въпрос и досега не съм чул антиелектрическо МНЕНИЕ
  • #14
    . ( преди 2 месеца )
    Тоест в прав текст си признаваш че Toyota лъже за тези 30%? А за лъжата с водорода Какво ще кажеш?
  • #13
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    До 9ти: Електромобилите ще задминат 30% дял, но до 2050 (нет зиро целта) няма да са повече от 50% и никога няма да стигнат 100% пазарен дял! По същия начин по който батеръ сторидж няма да спаси "зелената" енергия
  • #12
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    Регулациите на бюкселските фашисти водят единствено до убиването на малките и икономични - т.е. екологични модели! Безумието на регулирания пазар се е доказало в световната история като неработещо и вредно, но винаги има по един амбициран фашист, който да каже: Не бе аз знам как да го направя по-добре и да проработи... е познайте НЯМА!!!
  • #11
    . ( преди 2 месеца )
    Второ правило на стената на тролофермата - когато въпросите които ти задават неудобен въпрос - изтрий го и се прави че никога не е задаван!
  • #10
    . ( преди 2 месеца )
    Основно правило закачено с огромни букви в пролфермата. " ТРОЛОВЕТЕ НИКОГА НЕ ТРЯБВА ДА ОТГОВАРЯТ НА ВЪПРОСИ"
fallback
Последни