IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Horse разкрива „куфар“, който удължава пробега

Устройството ще се предлага в два варианта на мощност

Компанията за двигатели с вътрешно горене Horse разкри задвижване с удължаване на пробега, което е проектирано да позволява лесно преобразуване на електрически превозни средства с батерии.

Horse Powertrain


Новата конфигурация, която ще бъде показана от съвместното предприятие Renault, Geely и Aramco на автомобилното изложение в Мюнхен, включва атмосферен 1,5-литров четирицилиндров двигател с вграден генератор и инвертор. Устройството, наречено C15, произвежда до 94 к.с., като има големина куфар и може да бъде инсталирано в „багажника“ на електромобил или в задния му край, хоризонтално или вертикално.

Ще има и версия с турбокомпресор, способна да произвежда 161 к.с., която е насочена към модели от сегмента D и търговски превозни средства.
Двигателите са проектирани да работят на бензин, синтетични горива и етанол или метанол. Твърди се, че те са в съответствие с предстоящите разпоредби за емисиите Euro 7.

Нито едно от устройствата не е проектирано да задвижва колелата на автомобила. Вместо това те ще работят в най-ефективния си диапазон на оборотите за генериране на електричество за задвижващата батерия на електромобила, балансиран срещу изисквания за шум, вибрации и груба работа.


0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хитро
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ми да почват да правят всички ел. коли с 5 киловатчасови батерии, колкото да могат да минат преглед, и да раздават по едно такова. Бе ще се електрифицираме, две мнения няма.
  • #1
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Измислици ( преди 2 месеца )
    Не пишат как ще стане това: работещ двигател в о багажника без охлаждане и шумоизолация. Тея явно не са виждали електромобил и не знаят че не може едновременно да се вдижи и да се зарежда. даже не иска да тръгне с включено зарядно. Представям си как караш с отворен багажник и от там кабел включен в буксата за зареждане, Особено на рено зое на което буксата му е отпред на мястото на емблемата. Смех