fallback

Шефът на Horse: През 2040 половината нови коли ще бъдат с ДВГ!

Компанията подкрепя напълно електрификацията, но настоява и за алтернативи

Един от най-новите производители на задвижващи системи - Horse Powertrain, показа следващото си поколение хибридни и горивни технологии на изложението в Мюнхен. Компанията е световен доставчик на агрегати, като управлява 17 фабрики и развойни центрове по цял свят. Renault Group и Geely притежават по 45% от акциите, докато Aramco притежава 10%.

Агрегатите, разработени и произведени от Horse Powertrain, се използват от Renault, Geely, Volvo, Proton, Nissan и Mitsubishi. В Мюнхен компанията представи няколко хибридни системи, както и с 2,0-литров двигател, работещ на водород, който отговаря изцяло на стандарта Евро 7.

Според главния изпълнителен директор на Horse Powertrain - Матиас Джанини, всичко това показва амбициите на компанията да предостави широка гама от решения за хибридни и горивни задвижващи системи, за да подкрепи прехода към системи за задвижване с ниски емисии. И въпреки, че ръководи компания за ДВГ, самият той не е фундаментално против електрическото задвижване.

„Смятат, че вече е налице фундаментална промяна в манталитета на автомобилните производители в Европа. Всички разбраха, че трябва да действаме и да пуснем на пазара нови технологии и конкретни продукти. Нуждаем се от повече алтернативи, но не всички производители могат да правят всичко това едновременно“, обясни Джанини.

Шефът на Horse Powertrain е категоричен, че именно партньорствата ще играят основна роля през следващите години. И това е мисията на неговата компанията – да преосмисли мобилността, така че тя да бъде достъпна за всички.

„Напълно подкрепям стратегията за електрификация, но смятат, че през 2040 години половината нови автомобили все още ще бъдат с ДВГ. И нашата задача е да намалим сложността за производителите и да им помогнем да се съсредоточат върху приоритетите си. Искаме да запълним конкретни пропуски – най-вече по отношение на технологиите“, казва още Джанини.

Той беше категоричен, че разработките на Horse Powertrain не са теоретични конецпции, а действащи решения. Компанията произвежда над 8 милиона електромотора годишно и е третият по големина производители на силови агрегати в света, като покрива 80% от нуждите на пазара. За постигане на максимална ефективност се използва модулни решения, които улесняван интеграцията на новите продукти.

fallback
  • #39
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Еми Хорс произвеждат ДВГ-та, какво да кажат. Аз пък казвам че до 2040 г Хорс ще престане да съществува, няма да го има.
  • #38
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Антиелектрици-москофилчета-тойоткаджийчета-нац. предателчета, кое последно? С ДВГ, с ибрид или с водород искате да ви се задвижват *** играчки?
  • #37
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Доста иронично изказване от този господин. Самият факт, че Horse Powertrain въобще съществува, показва, че създателите му не вярват в дългосрочното бъдеще на ДВГ и могат да закрият компанията по всяко време без отражение върху компанията майка.
  • #36
    Много обичам да заре ( преди 2 месеца )
    Докато тока всъщност е най-скъп... пародията на абсурда и популярна.
  • #35
    Някой знае ли... ( преди 2 месеца )
    В кой момент точно ДВГ са надминали по продажби файтона и конският впряг, а електрическият бойлер този на дърва ?!
  • #34
    . ( преди 2 месеца )
    Ако преди не ми вярвахте, че е невъзможно тока да поскъпне в дългосрочен план, защото производството му става все по-евтино, не се ли убедихте при кризата с горивата през 2022, след като и тока поскъпна тогава? Колко време цената му се задържа висока заради недостиг и се срина всеки е обяд заради свръх излишък? Бяха необходими само 2 г. за да се изградят достатъчно мощности да компенсират произвежданата от газ електрическа енергия продължават да се инсталират, което още повече ще свали цената
  • #33
    . ( преди 2 месеца )
    И тук идва ролята на батериите. Включително на тези в електромобилите, които могат да зареждат тази евтина енергия, която през следващите няколко часа ще е 2 стотинки за киловатчас, А довечера 35 пъти по-скъпа 70 стотинки за киловатчас. И така е почти всеки обед и всяка вечер. 2000MWh което е производството за час от АЕЦ Козлодуй се продава за 40 000 лв в момента. Съхранено в батерия довечера може да се продаде за 1,4 милиона лева с 1,36 милиона печалба. Дали няма да инсталират батерии?
  • #32
    . ( преди 2 месеца )
    Е точно тук ти е грешката. Тока наистина не идва от контакта, оттам излиза, но влиза от слънцето. А слънцето е безплатен източник на енергия за разлика от атома, въглищата, бензина, дизела, пропан бутана, метана и други изкопаеми и не изкопаеми горива. Ако отвориш сайта на ЕСО, ще видиш че от сутрин до вечер слънцето е най големия източник на електрическа енергия в България. Цената на тока по обяд е близка до нулата, дори в работни дни, а вечерно време става адски скъпа.
  • #31
    ПРВ В6 3.0 ( преди 2 месеца )
    Виждам електрически мечти в коментарите, както и разни газови. Спокойно. Нито едно то двете няма да се случи - едното, щото е безумно скъпо, и още по-опасно, а второто, защото тока в контакта не идва от контакта. Да не споменавам самото производство на батерии, кабеляк, ел.станции. Виждам обаче стандартните АГУ, стари бензинови, и дизелови ХДи двигатели, как след всички ел.игри, те не спират да се въртят. Щото те движат и в момента т.нар. "прогрес" и "икономика". А не електрическите ви мечти.
  • #30
    . ( преди 2 месеца )
    С тези думи, въпросът на който антиелектриците не искат да отговорят не е дали, А кога електромобилите ще задминат ДВГ по продажби. А от друга страна въпросът не е КОГА водородните автомобили ще преминат 5% пазарен дял, а ДАЛИ някога ще го стигнат. И болезнената истина е че НИКОГА няма да стигнат 5% пазарен дял, а електромобилите СКОРО ще задминат 50% пазарен дял. По-скоро от 2040.
fallback
Последни