fallback

Шефът на Horse: През 2040 половината нови коли ще бъдат с ДВГ!

Компанията подкрепя напълно електрификацията, но настоява и за алтернативи

Един от най-новите производители на задвижващи системи - Horse Powertrain, показа следващото си поколение хибридни и горивни технологии на изложението в Мюнхен. Компанията е световен доставчик на агрегати, като управлява 17 фабрики и развойни центрове по цял свят. Renault Group и Geely притежават по 45% от акциите, докато Aramco притежава 10%.

Агрегатите, разработени и произведени от Horse Powertrain, се използват от Renault, Geely, Volvo, Proton, Nissan и Mitsubishi. В Мюнхен компанията представи няколко хибридни системи, както и с 2,0-литров двигател, работещ на водород, който отговаря изцяло на стандарта Евро 7.

Според главния изпълнителен директор на Horse Powertrain - Матиас Джанини, всичко това показва амбициите на компанията да предостави широка гама от решения за хибридни и горивни задвижващи системи, за да подкрепи прехода към системи за задвижване с ниски емисии. И въпреки, че ръководи компания за ДВГ, самият той не е фундаментално против електрическото задвижване.

„Смятат, че вече е налице фундаментална промяна в манталитета на автомобилните производители в Европа. Всички разбраха, че трябва да действаме и да пуснем на пазара нови технологии и конкретни продукти. Нуждаем се от повече алтернативи, но не всички производители могат да правят всичко това едновременно“, обясни Джанини.

Шефът на Horse Powertrain е категоричен, че именно партньорствата ще играят основна роля през следващите години. И това е мисията на неговата компанията – да преосмисли мобилността, така че тя да бъде достъпна за всички.

„Напълно подкрепям стратегията за електрификация, но смятат, че през 2040 години половината нови автомобили все още ще бъдат с ДВГ. И нашата задача е да намалим сложността за производителите и да им помогнем да се съсредоточат върху приоритетите си. Искаме да запълним конкретни пропуски – най-вече по отношение на технологиите“, казва още Джанини.

Той беше категоричен, че разработките на Horse Powertrain не са теоретични конецпции, а действащи решения. Компанията произвежда над 8 милиона електромотора годишно и е третият по големина производители на силови агрегати в света, като покрива 80% от нуждите на пазара. За постигане на максимална ефективност се използва модулни решения, които улесняван интеграцията на новите продукти.

fallback
  • #29
    . ( преди 2 месеца )
    Именно колега. Даже ще изразя малко несъгласие с тебе. Според мен водорода дръпна назад през последните години защото сега има по-малко водородни зарядни станции отколкото преди години, А цената на водорода се качи драстично и последно беше 24 евро за килограм с който се изминават около 100 км.
  • #28
    до долния ( преди 2 месеца )
    Водорода не е мръднал нито една крачка напред. Пак същите проценти се правят от метан пак нищожно количество от електролиза. Повече водород при сегашната сируация означава повече изгорен метан тоест повече цо2 отделен в атмосферата. И до ден днешен няма нито една водородна станция е Бъшгария а и на Балканите Нито една. Прогрес за 50 години Нула.
  • #27
    . ( преди 2 месеца )
    "Тинтири_минитири ( преди 4 часа )А това с "по-бавни" се изтърка. С целия вой против скоростта не ми трябва бърз, а забавен за каране автомобил" точно заради воя за скоростта и особено средната скорост, се очертават ГОЛЕМИ ЗАБАВЛЕНИЯ. Километрични колони за изпреварване. Законът ти позволява превишаване на скоростта при изпреварване. Познай какво е забавлението - да ИЗБРЪМЧИШ НЯКОЛКО СКОРОСТИ докато изпреварваш един автомобил, или ТИХО да изпревариш 10 за същото време.
  • #26
    . ( преди 2 месеца )
    . ( преди 5 часа ). ( преди 19 минути )Хайде да си допълня и въпросът С какво е мнението ви за ВОДОРОДА? През кой век ще мине 5% пазарен дял? Моето мнение го знаете. Няма да е през този век.
  • #25
    . ( преди 2 месеца )
    До 22,23 и 24 Хайде още един тест дали ти имаш мнение след като постоянно коментираш моето. НЯКОГА пазарния дял на електромобилите ще задмине ли 30% или още ВЯРВАШ на Toyota, че това НИКОГА няма да стане и следователно този В статията греши за 50% ? Моля те отговори ясно конкретно и без шикалкаване? Същото могат да направят останалите 100 анти електрически Ника които не са съгласни с моето мнение. Да изкарат веднъж топки и да покажат своето? А дано ама надали НЯМАТЕ СОБСТВЕНО МНЕНИЕ. ПАПАГАЛИ
  • #24
    Мда ( преди 2 месеца )
    до 22 - остави, че като го знаем какъв е, бъркане там със сигурност му харесва ...
  • #23
    Хаха ( преди 2 месеца )
    Ще разберем дали Тойота лъжат 30% след години.Сега електричките са 15% от автопарка,троти нети обяви за лъжа нещо,което ще видим в бъдеще.
  • #22
    Муахахаха ( преди 2 месеца )
    Horse Powertrain направо бръкнаха в кафявата точка на митичната точка и всичките му прогнози:-) :-) :-)
  • #21
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    ЕЛ няма емоция! И ВИНАГИ ще е неудобно за зареждане, още повече че нещата се променят и зареждането на ЕЛ ще става все по-скъпо! А за лъженето на Тойота ще видим около 2035 дали са прави - факт е, че продажбите на ЕЛ се забавят.
  • #20
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    А това с "по-бавни" се изтърка. С целия вой против скоростта не ми трябва бърз, а забавен за каране автомобил и парадокса е, че в много случаи това е маломощен такъв, на който можеш да му изцедиш душата без това да означава извънземна скорост. Порше GT3 прави 130 на 2ра... една стара корсичка трябва да и изредиш всички скорости, за да стигнеш тая скорост и колкото и да е парадоксално е голям хилеж. Хората ще започнат да търсят такива автомобили.
fallback
Последни