IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen се прицели в трона на Toyota Corolla

Следващият Golf ще получи хибридна система в два варианта на мощност

Volkswagen започна тестове на деветото поколение на Golf, като прототипи на модела бяха забелязани по пътищата на Южна Европа, съобщава испанското издание Motor.es.


VW Golf HEV


Основната новост е появата на самозареждаща се хибридна версия на HEV. Това е първият път в дългата история на модела, когато Golf ще получи такава система и това е директен сигнал към Toyota Corolla, която отдавна се е утвърдила в този сегмент.

Досега се твърдеше, че Golf ще стане изключително електрически, но концернът не е готов за радикални промени и затова разработката на тази версия се отлага. Германският производител ще залага на разширяване на избора за потребителите - класическите двигатели ще останат, а новата версия на HEV ще получи литиево-йонна батерия, която позволява изминаване на кратко разстояние, без да се стартира двигателя.

Според информациите Golf HEV ще бъде оборудван с 1,5-литров TSI двигател в две версии - 136 и 177 к.с. И двете ще работят с предно задвижване и ще получат етикет ECO, който дава предимства в някои държави от ЕС, включително по-евтин паркинг и безплатен вход в центъра на града.

Всъщност, тази задвижваща система вече беше представена при новия T-Roc, но във VW са категорични, че тя трябва да се поставя и на Golf, за да може той да се конкурира с Toyota Corolla. Пускането на хибридни вариант се очаква не по-рано от 2027, като самата поява на такъв автомобил показва, че компанията е преразгледала плановете си и залага на растежа на масовия сегмент, където Corolla е ненадмината.


0 от 500
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    До 4. А какво очакваш от екип който пише с правописни грешки, пише лъжи и неточности в статиите. Написаното В статията често напълно противоречи на заглавието, а екипа влага цялата сиенергияя да се заяжда с коментиращите под статиите, като оставят псувните и заяжданията към тези, които си позволяват да им направят забележка за статиите, но изтриват самите забележки или пък аргументите заради които са те напсували? Нормално ли е в автомобилен сайт да не можеш да напишеш думата *** д ал
  • #5
    3 rate up comment 11 rate down comment
    . ( преди 2 месеца )
    Същото може да се каже и за Toyota! Бавно загрява за електромобилите и батериите и трябваше да направи това преди 25 години. Тогава щеше да е само 5 години изостанала от BYD, които почнаха преди 30 години, а Toyota все още не е почнала, защото бъдещето било на водорода, а дотогава настоящето било на хибридите.
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Конглокентния е някой от екипа явно, ахахаха. И даже цензурира нормалната дума. ***, правилната дума К О Н К У Р Е Н Ц И Я!
  • #3
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 месеца )
    Бавно загряват немските реотани. Вместо да тракат с канцерогенни дизели, трябваше да направят това преди 25 години. Е, по-добре късно отколкото прекалено късно.
  • #2
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Не пиша измислени ду ( преди 2 месеца )
    Какъв е тоя автокорект? Думата е К о н *** е н ц и я. Конглокенция е измислица очевидно на някой от екипа. Не я написах в долния коментар!!!
  • #1
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Само като чуеш 1,5 TSI на VW и си сигурен, че ще отвеят конглокенцията. Удобно не споменават трансмисията... :)))