IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-важният VW смени поколенията – ето го новия T-Roc

Втората генерация на малкия SUV ще се предлага само като хибрид

Откакто Beetle беше пенсиониран, Golf доминира в класациите за продажби на Volkswagen. Първото му място обаче е под сериозна заплаха, тъй като живеем в ерата на SUV-моделите, като един от най-популярните – T-Roc, идва именно от Волсбург. Неговото първо поколение беше продадено в над 2 млн бройки от излизането на пазара през 2017 и сега идва ред на неговия наследник.


VW T-Roc


Напълно очаквано, VW избягва радикални промени в дизайна, за да не отблъсне купувачите. Не се променя и позиционирането на модела, който по същество представлява SUV-версия на T-Roc, и така се настанява между T-Cross и Tiguan в гамата на производителя.

В същото време, както се случва при смяна на генерацията, новият модел е пораснал на размери. Дължината на компактния семеен автомобил вече е 4373 мм (+122 мм), като това се отразява основна в задната част, където има повече място за краката на пасажерите. Съответно и междуосието е увеличено – с 28 мм, като достига 2631 мм.

На външен вид новият T-Roc (на снимките във версия R Line) отговаря на всички основни тенденции в дизайна на автомобилите. Той разполага с предни и задни светлинни ленти, гигантски фалшиви накрайници, осветени емблеми и море от лъскава черна тапицерия.


VW T-Roc


В салона големите екрани заменят повечето физически контроли. В сравнение с изходящия модел повечето функции на климатика са преместени в сензорния екран, който се предлага в размери 10,4 или 12,9 инча, в зависимост от версията. Арматурното табло може да разочарова феновете на интериора на VW от старата школа, но поне въртящият се сензорен контролер на Tiguan е интегриран между седалките.

Лостът за смяна на предавките не се намира между предните седалки, като е заменен с монтиран на кормилната колона превключвател. Това е станал възможно след отказа от 6-степенната механична скоростна кутия. Второто поколение T-Roc ще се продава ексклузивно с автоматична трансмисия с двоен съединител.

На старта на продажбите VW ще залага на опростена гама. Купувачите могат да изберат само 1,5-литров мек хибриден бензинов двигател, произвеждащ 115 к.с. в базовия модел и 150 к.с. в по-високите нива на оборудване. И двете са съчетани със седемстепенна DSG, която изпраща мощност към предните колела.

Два хибридни силови агрегата (136 и 170 к.с.) отново със 1,5-литров мотор допълват гамата, като и те ще бъдат с предно предаване. За тези, които искат възможност да използват своя SUV при всякакви метеорологични условия, задвижването 4Motion ще се предлага с по-голям 2,0-литров бензинов двигател, развиващ 190 к.с. Той ще бъде предлаган с мека хибридна технология. Изцяло електрически T-Roc не се предвижда.


VW T-Roc


Новият модел е малко по-практичен от предшественика си. Капацитетът на товара се е увеличил с 20 литра - до 465 литра. А тъй като устойчивостта е все по-важен приоритет, VW използва 40 кг рециклирани пластмаси в кабината, което се равнява на около една пета от общите интериорни пластмаси. Това прави T-Roc първият модел на марката с толкова висок дял на повторно използвани материали.

Ефективността също трябва да се подобри леко, благодарение на 10-процентно намаление на коефициента на съпротивление, сега оценен на 0,29. Колелата са 18- и 19-цолови, а като опция се предлага и 20-цолови.

Продажбите на новия T-Roc ще стартират през ноември, като цените предстои да бъдат обявени през следващите няколко седмици. В допълнение към основната версия, отново ще бъдат налични линиите на оборудването Life, Style и R-Line. Каросерията в два цвята ще се предлага от Life нагоре, а опционалното оборудване включва адаптивното шаси на DCC, теглещо устройство, позволяващо транспортиране на тежки е-велосипеди или пакет Black Style с черни екструдирани детайли, включително джанти от черна сплав.


Още снимки на новия VW T-Roc - вижте в галерията:


0 от 500
  • #11
    9 rate up comment 0 rate down comment
    ало, редактора?! ( преди 3 месеца )
    "представлява SUV-версия на T-Roc"Т-Rоc e версия на Т-Roc?!
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Нека изчакаме да се изтества системата, тогава да слагаме оценки. Електрическият Голф беше подценяван, но се оказа добро предложение. Лично аз предпочитам другия дизайн на предницата, червения хибрид с релсите на покрива(YouTube). Има копчета на волана, което е добре. В крайна сметка обаче, всичко опира до цените и нивата на оборудване. Дано няма изхвърляния.
  • #9
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Статията трябва да е VW се опитаха да направят пърия си хибрид и се издъниха яко, изостават от Тойота с 20 години....
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Кой сегмент е стария Т-Рок, като дължина е B-SUV, новият малко е пораснал но цената му е двойна на стария, а виждал ли си други коли изобщо?
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    #6 па вземи си "шеви" от 90те щом та кефи :)
  • #6
    5 rate up comment 10 rate down comment
    до долния ( преди 3 месеца )
    едно Шеви от 90-те има по качествени пластмаси от кло зетите на фау ве шкода. Ако това е най добрият модел в сегмента да го закрие.ват сегмента
  • #5
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Какво да кажем? Най-добрият модел в сегмента - с толкова много, че само титанична глуупост и фенщина могат да обяснят защо другите марки продават нещо. Единствено Шкода си заслужава, но тя все пак е същата марка. Водеща платформа, отличен класен дзайн, красив интериор, добри двигатели, водещо окачване за цената си. DSG-тата отдавна ги оправиха и са безпроблемни, новия софтуер също го оправиха. Единствен недостатък - няма бутони, но в днешно време това е положението.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Нищо има няма на колелата. Въпросът е колко широка гума могат да поемат. Затова и са неестестевени, на 215, то на 16" стандарта е 205.
  • #3
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Ник ( преди 3 месеца )
    Това дори не е паркетен SUV. Повдигната кола, с ненормално големи джанти и малко вътрешно пространство и малък багажник. И всичко това в базова цена ще е около 60к лв, а във върховната си версия сигурно ще мине 100к лв, което е лудост. Само като видя на вторичния пазар какви нереални цени държат.
  • #2
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Най-важният?? Ама след ИД моделите...