IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen тества най-мощния Golf в историята

Новата R-версия ще получи 350 конски сили под капака

Прототип на Volkswagen Golf R беше забелязан по време на тестове на „Нюрбургринг“, като колата изглежда значително по-напомпана от стандартната версия. Според Carscoops зад волана на автомобила е тест-пилотът на Volkswagen – Бени Лойхтер, който участва в изпитанията на предишните поколения на модела.


VW Golf R


Колата е получила капак с вентилационни отвори и модифицирана предна броня. Забелязва се по-голям радиатор, което показва сериозно внимание към охлаждането на двигателя. На снимките се виждат олекотени джанти, мощни спирачки със специални апарати R, четири изпускателни тръби и черен спойлер.

По-големите промени обаче се крият под капака, като според информацията тази версия ще получи 350 к.с., което е със 17 к.с. повече от най-мощния Golf R до момента. Неговият 2,0-литров турбомотор развива 333 к.с. и 420 Нм, като е съчетан със 7-степенна DSG скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела.

Ускорението от 0 до 100 км/ч при стандартния Golf R ускорява о 0 до 100 км/ч отнема 4,6 секунди, а максималната скорост е 250 км/ч. Интересно е да се види как промените ще се отразят на динамиката на новата версия, която най-вероятно ще се казва Golf R 350. И това ще бъде най-мощната модификация на модела в цялата му история.

0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    W8 ( преди 3 месеца )
    Да върнат VR6-a и да го турбинират, тия миксери колкото и да ги цедят никога няма да доближат величието на компактният гeниален шестак мини танк. Джендърсваген...
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    7MkII ( преди 3 месеца )
    Днес VW са далеч от реномето, което имаха в минало и потенциала им тогава за бъдеще. Ако след 90те бяха продължили по онзи техен път, днес VW трудно щяха да имат стигане. Идейно в наши дни Renault прави това, и със себе си и с Dacia. Изглежда, цялостното структуриране на моделната им гама - 1 като елементарна надеждност във времето, 2 цена и 3 като стойност оформени само за вътрешният им немски стандарт, разбирания и нагласи, им изигра неприятна шега що се касае продажбите им на външни пазари.
  • #1
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ще харчи повече масло, и ще хвърли Haldex-a и DSG-то по-бързо в кофата.