IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет проблема при Mazda6 на старо

Корозия, разход на масло и други недостатъци в първото поколение на модела

Първото поколение Mazda6 (2002-2008 г.) е емблематичен и впечатляващ автомобил за времето си, популярен и в България. Годините на експлоатация обаче разкриха редица слаби места в "шестицата", които могат значително да развалят впечатлението от автомобила. Разказваме ви за пет типични проблема, които потенциалният собственик трябва да знае.


Пет проблема при Mazda6 на старо (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #3
    14 rate up comment 3 rate down comment
    :) ( преди 2 месеца )
    Трета година вече карам такава Мазда с бензиновия 2.0 двигател (141 коня). Единственият и най-голям проблем е РЪЖДАТА. Ламарините са тънки, антикорозионната защита не е добра. Всички останали проблеми, които сте изброили, са нормални като за вече над 20 годишна кола и не мога да кажа че са специфични за Мазда 6 от това поколение. Като изключим ръждата е много здрав автомобил!
  • #2
    9 rate up comment 0 rate down comment
    raiders ( преди 2 месеца )
    ,имах 3- ка близо 8г., ако уцелиш няма да харчи масло, продадох я на 350 000км и двигателя беше в отлично здраве 1.6 бензин (на форд) с верига. Имаше вече ръжда, но за 2008г. Мазда си беше нормално. Окачването беше без забелжки, интериора също. 6-цата гние повече обаче и вече почти няма по пътищата.
  • #1
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Освен корозията, всичко друго са пълни глупости. За харча на масло на 2,3 мотора не зная. Такъв у нас мисля, че не се е предлагал. 2.0 мотора е бетон. Моят е на 430 000 км и не е отварян, нито ремонтиран, нито харчи масло. Окачването е здраво. Започна да се обажда на над 200к км. Дребни неща за смяна. Лагерите ги смених всичките тогава защото единият почна да вие. Викам ще ги сменя всичките. Сложих SKF и вече над 280к км не са мръднали. Сменил съм водна помпа веднъж. Това е всичко по колата.