IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Колата, която променя всичко: Ето го първото BMW Neue Klasse

805 пробег с едно зареждане, изцяло ново управление и по-ниска цена от дизел: вижте новото iX3

Филмовото градче на Бавария, в покрайнините на Мюнхен, е виждало доста блясък в стогодишната си история. Алфред Хичкок прави първия си филм тук; в студиото са снимали Елия Казан, Стенли Кубрик, Орсън Уелс, Били Уайлдър, Ингмар Бергман и Оливър Стоун; тук са създадени шедьоври като "Звукът на музиката" и "Кабаре" на Боб Фос, както и фаворитът от детството ми "Приказка без край". Но никога досега прочутото студио не е било домакин на очаквана с такова нетърпение премиера: тази на новото BMW iX3. 
   
    
Вижте ВИДЕО от първата ни среща с BMW iX3:
 
   
             
Всъщност точната дума е "предпремиера": от BMW са ни поканили в условия на пълна секретност, за да ни покажат първия модел от прословутата Neue Klasse гама месец преди официалното му представяне.

А нетърпението е обяснимо: предстои да видим какво е произлязло от най-голямата инвестиция в развойна дейност в историята на компанията. Всъщност може би най-голямата инвестиция в нов модел изобщо в автомобилната история. BMW вложи 9 милиарда евро само в развойната и изследователска дейност, която ни е дала този автомобил, и още над 11 милиарда допълнителни капиталови разходи. Резултатът е от това е Neue Klasse: изцяло нова концепция за автомобила, която в следващите две години ще се появи в цели 40 отделни модела на германците. 
   
   
BMW iX3 - ключовите факти (ГАЛЕРИЯ):


  
     

 

0 от 500
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Англичаните дават тегло 2360 кг за ix3 50 - ако е вярно, това е огромно постижение за БМВ. За сравнение, i4 e 2600 кг, а е седан. Почти са настигнали Тесла.
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Доста високо вдига летвата, Ауди Кю6 го слага в малкия джоб, предстои да разберем Мерц какво ще изкара
  • #16
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    От мега решетки минаха на мини "решетки" за СУВ, при тея няма средно положение :D
  • #15
    7 rate up comment 7 rate down comment
    До 13 ( преди 2 месеца )
    Страхотна е модел у. Но е в сегмента на Дачия, не на бмв
  • #14
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Дойчовска пропаганда ( преди 2 месеца )
    Толкова лъжи само на 1ви април може да чуеш и прочетеш!
  • #13
    8 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Разочарование. Огромната батерия подсказва, че пак не са успели да постигнат добра ефективност, което е нормално за Cd 0,24, който не е никак впечатляващ. Кривата на зареждането явно не е много плоска, защото 21 мин 10-80 изостава от китайците, които вече са ба 15. Ускорението е посредствено за Х3 50. По-лошото е, че вероятно е изкуствено ограничено, за да си оставят място за М версии. Цената на пръв поглед ми се стори разумна, но всъщност не е, защото Модел У е по-добро предложение.
  • #12
    10 rate up comment 3 rate down comment
    До 10 ( преди 2 месеца )
    За теб -нищо. Може би след 20 години, като дойде до водещите автокъщи в Търговище
  • #11
    9 rate up comment 4 rate down comment
    До 9 ( преди 2 месеца )
    Има си информация за всичко. Но трябва да умееш да четеш, А не само да караш такси / баничарка и да коментираш :D
  • #10
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    И кое точно променя? Освен, че е още по-грозно и безсмислено...
  • #9
    11 rate up comment 6 rate down comment
    До долния ( преди 2 месеца )
    Дръж дрън без информация за енергийната стойност на батерията да се говори за пробег е далеч от научно издържано .Поредната немска партенка а долу полуграмотни българи коментират.