IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Колата, която променя всичко: Ето го първото BMW Neue Klasse

805 пробег с едно зареждане, изцяло ново управление и по-ниска цена от дизел: вижте новото iX3

Филмовото градче на Бавария, в покрайнините на Мюнхен, е виждало доста блясък в стогодишната си история. Алфред Хичкок прави първия си филм тук; в студиото са снимали Елия Казан, Стенли Кубрик, Орсън Уелс, Били Уайлдър, Ингмар Бергман и Оливър Стоун; тук са създадени шедьоври като "Звукът на музиката" и "Кабаре" на Боб Фос, както и фаворитът от детството ми "Приказка без край". Но никога досега прочутото студио не е било домакин на очаквана с такова нетърпение премиера: тази на новото BMW iX3. 
   
    
Вижте ВИДЕО от първата ни среща с BMW iX3:
 
   
             
Всъщност точната дума е "предпремиера": от BMW са ни поканили в условия на пълна секретност, за да ни покажат първия модел от прословутата Neue Klasse гама месец преди официалното му представяне.

А нетърпението е обяснимо: предстои да видим какво е произлязло от най-голямата инвестиция в развойна дейност в историята на компанията. Всъщност може би най-голямата инвестиция в нов модел изобщо в автомобилната история. BMW вложи 9 милиарда евро само в развойната и изследователска дейност, която ни е дала този автомобил, и още над 11 милиарда допълнителни капиталови разходи. Резултатът е от това е Neue Klasse: изцяло нова концепция за автомобила, която в следващите две години ще се появи в цели 40 отделни модела на германците. 
   
   
BMW iX3 - ключовите факти (ГАЛЕРИЯ):


  
     

 

0 от 500
  • #38
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За добре оборудван модел ще се плаща 75-80хил евро. Толкова беше и шест цилиндровият 3.0 дизел X3. Съперници тепърва ще излизат, но тук нещата са пипнати и е цялостно завършен автомобил. Да, предницата е спорна, но тепърва ще търпи развитие. Успешен ще е, сигурен съм.
  • #37
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    за какво им трябваше на европейците да инвестират в китай вместо да ги уморят от глад
  • #36
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Лошо няма, на вид същата тухла като А2 от 2001-ва и според Интернет същия коефициент на съпротивление.
  • #35
    11 rate up comment 0 rate down comment
    До 14 ( преди 2 месеца )
    Правилно, това, че нищо не разбираш, никога не бива да те спира да се изкажеш. Но може би е добра идея от алибаба една пластмасова женичка да си поръчаш, може да помогне
  • #34
    6 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    :) Дизайн - еднозначно BMW. Всичкото, което се вижда по снимките, го има отдавна в китайците. Т.е. каквото са поискали, това са им дали :) Управление на всичко - Alibaba. Накратко: идея и мечти - BMW, компоненти и реализация - made in China. За ориентация на цената: сега гледах представяне на новата Мазда EZ-60, най-съвременната и технологична до сега, наистина. За Китай цената ще започва от 15к долара, такива работи. И ще се молят някой да се обърка да я купи :), нишов продукт ...
  • #33
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до 26 ( преди 2 месеца )
    Дори е под 14 вТч. Може да черпи толкова с 60 км/ч моделът със задно с най-тесните предлагани гуми. Реалистичен разход при 90 км/ч за 4х4 с 21 и 22" - 160-170 вТч, което са макс 680 км. При 140 км/ч - 240 вТч, т.е. 450 км.
  • #32
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    от bmw каквото и да ви сервират все недоволни
  • #31
    6 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Лека подробност. Основния пазар на BMW е Китай, ЕС е вторичен. За Китай се прави на Макс ( с китайска цена, по-ниска), после се орязва и става за ЕС. Такава ще бъде комплектацията. На вторият месец, след пускането в продажба в Китай, се пускат от стъпки до към 40-50%. Така е винаги, и няма опашки от чакащи :). Реално ще се продава на около 30-35к в Китай. Борят се за ПРИСЪСТВИЕ. не за ЗАВЛАДЯВАНЕ на пазара в Китай. Разхода за ВСИЧКИ електрички, 18-20kWh/100км до 90, при 140 отива на 27-30kWh.
  • #30
    11 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Колко пари взимат тези, изобщо платени списвачи никакви журналисти, това е ужасен автомобил, грозен, скъп, крив, изобщо не сте компетентни накачили 100 инфлуенсъра това било бъдещето, това е началото, началото на края на БМВ който съвпада с края на дизеля.
  • #29
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Захарин Петров ( преди 2 месеца )
    В същност правилно са пропуснали. Да се сравняват коли с различни задвижвания и мощности не е коректно. Това че малкото ДВГ пърдаче е по евтино не вълнува никой, това е кола от друго поколение и е два пъти по-маломощна. Т.е няма да се купува много и не е интересна вече. Купувачите на BMW са малко по-отворени за новите неща защото могат да си го позволят. Ако решат че са сгрешили продават и купуват друго. Чичо Го6е е по-сметките и новостите от Горубляне. В България новите BMW-та са все наточени.