IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Производител на прахосмукачки обеща най-бързия сериен автомобил

Провалът на Dyson не притеснява големият му китайския конкурент Dreame

Най-яростните недоброжелатели често наричат електрическите автомобили „прахосмукачки“. Отвъд иронията, електрическите мотори на автомобилите и миниатюрните и високоскоростни двигатели на уредите от висок клас имат технологични прилики, тъй като и двете работят на много високи обороти. Освен това ефективността на тези двигатели е от решаващо значение както за пробега на електрическия автомобил, така и за безжичната прахосмукачка.


Dyson


Неслучайно Dyson - водеща британска компания в сектора на прахосмукачките, се опита преди няколко години да навлезе в автомобилната индустрия с амбициозен проект. Той обаче беше изоставен заради високите разходи, но това не притеснява един от основните конкуренти на Dyson – китайската Dreame. Компанията, известна със своите прахосмукачки и други домакински уреди, обяви, че иска да изгради най-бързия сериен автомобил в света до 2027.

Dreame вече е наела екип от около 1000 инженери и техници със задачата да проектират не просто електрически автомобил, а истински хиперкола. Според информациите от Китай, автомобилът ще се възползва от патентованата технология за електрически двигатели, разработена вътрешно от Dreame за собствените му устройства.


 Dreame


Компанията има опит в производството на компактни двигатели, способни на повече от 200 000 оборота в минута и основателят и главен изпълнителен директор Ю Хао е убеден, че може да пренесе тези знания към нуждите на автомобил с ултра висока производителност. Все още е рано да се говори за технически спецификации или други подробности за автомобила, но Dreame заяви, че го развива, като комбинира опита си в потребителската електроника с инженерни стандарти от автомобилен клас.

Основаната през 2017 Dreame може да се похвали с опит, който далеч надхвърля простото производство на двигатели. Тя е разработила модерни технологии, като системи за визуално разпознаване, планиране на маршрути с помощта на изкуствен интелект и космическо картографиране, които успешно е приложила в своите прахосмукачки-роботи и които могат да бъдат прехвърлени в автомобилния сектор.


dreame


Иновациите на компанията са защитени от впечатляващо количество патенти - до края на 2024 китайската компания е подала над 6300 патента в световен мащаб, много от които са пряко приложими в сектора на електрическите превозни средства. Компанията също така има широко търговско присъствие, с търговска мрежа, която обхваща повече от 100 държави, с приблизително 6000 магазина за търговия на дребно и 30 милиона клиенти по целия свят.


0 от 500
  • #35
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 3 месеца )
    А ти троти нетке лъжлива така и не се научи,че скъпа електричка със икономии от зареждане не се избива.
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 3 месеца )
    Непоръбеният електрощраус все още смята,че всички антиелектрици сме един човек.Зер,страх лозе пази!
  • #33
    1 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Така и не се научи да смяташ, иначе и сам щеше да се сетиш за 10 години, че в единия случай зареждаш на две стотинки на километър а на другия на 20 стотинки на километража, то ще пестиш по 18 стотинки на километър и колкото повече километри минаваш толкова повече ще спестиш. Тоест тези 280 км не са 400 на ден, защото в шофьорът на такси не е успял да върти по повече иначе щеше да пести още 120 км на ден преди да му се наложи да зареди на бърза зарядна станция което пак ще е по-евтино от 20 ст
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Ха-ха Димов Радев шишо Румен вълкът, върви ли bugatti veyron дето залагаше наскоро че ще го изкараш от гаража и ще биеш онзи електромобил който изминава 5500 км за денонощие? Все въртите хиляди километри на ден а на края на седмицата зареждате 30 лв за 150 км
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Хайде и ние да сме виждали и говорили с шофьори на Спиди. 280 км на ден ги въртят само на сън. Повечето време обикалят в един и същ квартал с максимум 100-200 метра между клиентите, А понякога на 100 метра имат 20 клиента
  • #30
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Спиди ( преди 3 месеца )
    За градски глокиер 280 км на ден може да ти са достатъчни само за малък град като Каспичан.Шефът взе едно Рено Канго електрик и го върна следващия месец.Няма по негодна кола за работа от електромобила.
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Шишо бакшишо ( преди 3 месеца )
    Караме с ортака лизингова кола на двойна езда,с 280 км дневен пробег ще пукнем от глад.
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 3 месеца )
    Димов,този мепоръбения пърха като цяло ято пеперуди.Сам знае,че примерите му не струват,но опорките са си опорки дори неверни.
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 3 месеца )
    280 километра всеки ден,но все около контакта за да ти излезе сметката.Кой нормален човек кара по този начин, освен бакшишите и градските глокиери?
  • #26
    0 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    За остатъчна стойност да смятаме ли какво ще остане от 10-годишна Toyota плюс 400 хиляди километра към първоначалните 10 години? Излиза ли сметката? Хайде сега направи и обратната, да видиш че В никакъв случай няма да излезе сметката на Гост, ако си купи електромобил за да пести от своите 52 зареждания по 30 лв - 1560 лв на година. Как да спести 12 000 лв за четири години, като за бензин дава 6 000 лв, колкото и аз? ПОВТАРЯМ сметката излиза за 10% от шофьорите, НЕ ЗА ВСИЧКИ!