Преди 60 години Porsche получава патент за каросерията тип тарга, а месец по-късно, през септември 1965 г., представя първото 911 Targa на Автомобилното изложение във Франкфурт. Въпреки че Porsche не е нито изобретателят, нито пионерът, именно германската марка поставя хибрида между купе и кабриолет на страниците на историята. Представяме ви и някои други примери за такива автомобили, включително един от Съветския съюз.
Историята на каросерията тарга (ГАЛЕРИЯ):
Porsche 911 Targa, Германия, 1965 г.
Свалящият се покрив (като този на Toyota) е твърд алуминиев сегмент, а задната част е изработена от мека пластмаса, която се сгъва под стъклото. Тарга обаче се превръща в хит не в САЩ, откъдето всичко започва, а в родната Германия, където в някои години до 40 процента от всички поръчки на 911 са за този тип каросерия. Porsche също постига локален успех.
Свалящият се покрив (като този на Toyota) е твърд алуминиев сегмент, а задната част е изработена от мека пластмаса, която се сгъва под стъклото. Тарга обаче се превръща в хит не в САЩ, откъдето всичко започва, а в родната Германия, където в някои години до 40 процента от всички поръчки на 911 са за този тип каросерия. Porsche също постига локален успех.
В рамките на цялата индустрия този дизайн обаче така и не става масов. В следващите години само малцина се осмеляват да последват германците.


0