Преди 60 години Porsche получава патент за каросерията тип тарга, а месец по-късно, през септември 1965 г., представя първото 911 Targa на Автомобилното изложение във Франкфурт. Въпреки че Porsche не е нито изобретателят, нито пионерът, именно германската марка поставя хибрида между купе и кабриолет на страниците на историята. Представяме ви и някои други примери за такива автомобили, включително един от Съветския съюз.
Историята на каросерията тарга (ГАЛЕРИЯ):
ВАЗ-2108, СССР, 1988 г.
Съветската тарга няма никакъв шанс да бъде пусната на поточната линия през онези години. Произведени са само един екземпляр и една каросерия, които по-късно са изхвърлени, когато Центърът за стил се премества на друго място. Самият прототип събира прах в склад до 2008 г., но в крайна сметка също е изхвърлен - не се озовава нито в музей, нито в частна колекция.
Съветската тарга няма никакъв шанс да бъде пусната на поточната линия през онези години. Произведени са само един екземпляр и една каросерия, които по-късно са изхвърлени, когато Центърът за стил се премества на друго място. Самият прототип събира прах в склад до 2008 г., но в крайна сметка също е изхвърлен - не се озовава нито в музей, нито в частна колекция.


0