Преди 60 години Porsche получава патент за каросерията тип тарга, а месец по-късно, през септември 1965 г., представя първото 911 Targa на Автомобилното изложение във Франкфурт. Въпреки че Porsche не е нито изобретателят, нито пионерът, именно германската марка поставя хибрида между купе и кабриолет на страниците на историята. Представяме ви и някои други примери за такива автомобили, включително един от Съветския съюз.
Историята на каросерията тарга (ГАЛЕРИЯ):
Fiat X1/9, Италия, 1972 г.
Резултатът надминава очакванията. Произведени са над 140 000 бройки, много от които са изнесени за Северна Америка. Fiat X1/9 се превръща в истински хит в Канада и САЩ, защото на пазара просто няма други спортни автомобили със средно разположен двигател за такива пари.
Резултатът надминава очакванията. Произведени са над 140 000 бройки, много от които са изнесени за Северна Америка. Fiat X1/9 се превръща в истински хит в Канада и САЩ, защото на пазара просто няма други спортни автомобили със средно разположен двигател за такива пари.


0