IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайски електромобил постави нов рекорд за издръжливост

Xpeng P7 измина близо 4000 км, подобри постижението на колата на Xiaomi

Китайският производител Xpeng се похвали с нов рекорд, поставен по време на 24-часови тестове за издръжливост на писта. Лифтбекът P7 измина 3961 километра за едно денонощие, което е със 17 км повече от постижението на предишния рекордьор Xiaomi YU7.


Xpeng P7


24-часовият маратон включва непрекъснато шофиране по състезателната писта с висока скорост, с кратки спирания за бързо зареждане и смяна на водача. Целта на този тест е предназначен да оцени издръжливостта на автомобила.

Xpeng P7 успя да завърши изпитанието едва от втория опит. При първия опит беше решено пробегът да да се прекъсне поради лоши метеорологични условия. Когато времето се подобри, лифтбекът се върна на пистата и актуализира рекорда.

По „паспортни данни“ P7 консумира 12 кВт/ч на 100 км, а 10-минутно зареждане осигурява на електромобила допълнителни 525 км. Общият пробег с едно зареждане, според производителя, е 820 км.

По-рано тази година Xiaomi YU7 Max измина 3944 км за 24 часа. За това време суперколата презареди се 30 пъти, а средната скорост беше 210 км/ч. Постижението YU7 Max е сертифицирано от Китайския център за автомобилни технологии и изследвания (CATARC).


0 от 500
  • #44
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Краен ( преди 3 месеца )
    Никога не е имало и предишен рекорд. Стига разтягахте китайски дъвки. Тая с "предишния рекорд" по европейските тестове едвам успя да мине 390 км. Стига с тия тъпотии вече. Само вие журналистите не разбрахте че всичко измислено и произведено от китаец е ***. Няма ли бял вожд да каже как да се направи всичко е фиаско.
  • #43
    1 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Я последно се разбери със себе си? Дали ще се състезавате с твоя автомобил кой ще стигне първи или ще се возиш в автомобила като тръгнете от София и стигнете до Резово където Ще предадеш ключовете на автомобила си ако не сте спирали за зареждане? Или сега стана комбинация от двете защото, се усети че и в двата случая ще си изгубиш автомобила? Междувременно смени и маршрутите без да се усетиш че е по-лесно да се стигне от София до Резово по подбалканския път без зареждане.
  • #42
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    нямам тойота преди доста време един каза че е навит да направи ключ срещу ключ срещу собственик на електричка същото предложение касае и чичу куелю който иска да се раздели с обичаната от него марка и да се премести на тесла но поради емоционални причини и непоносимост към мъск сърце не му дава на стари години да направи промяна в живота си и така не разбрах имаме ли участници място на тръгване софия място на пристигане резово без да се спира за зареждане ключ срещу ключ ДВГ срещу прахосмукачка
  • #41
    0 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Още ли искаш да се разделиш със toyota-та или ще измислиш нови правила? София Резово през Мюнхен?
  • #40
    0 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Тоест ако електромобила тръгне с 30% батерия, ще стигне до Резово с 60% и на практика няма да има къде да е заредил повече от 3 пъти по пет минути,
  • #39
    0 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    До 37. Остава ли правилото че при тебе пътува човек който не ти позволява да превишиш и с един километър максималната скорост и да не изпреварваш на забранени места? Тогава преднината ще е убийствена за електромобила, защото при 90 км в час изминава приблизително пробега който дава производителя, а само от пропуснатите възможности за изпреварване, ти ще пристигнеш поне 30 минути по-късно Ако спазваш правилата. Това са 6 спирания по пет минути за 100 километра зареждане, общо 600 км.
  • #38
    0 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Само че това е само на теория. Ако ти се движиш с 140 км в час максимална скорост средната ти скорост е 130 км в час или по-малко, което означава че ще минеш през втората камера в 13: 33, а за тези три минути разлика този който си е направил сметката да мине точно в 13:30, вече ще ти е взел 5 километра преднина, въпреки че е спрял за зареждане за 9 минути, а ти не си спирал и си карал с максималните 140 километра в час.
  • #37
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    има подбалкански път по красив е и не е изморително така че зареждай прахосмукачката и другата седмица до резово който пристигне пръв взема ключа на победения аутомедиа ще е арбитър всички които искат да участват в надпреварата психологически да се подготвят с раздялата с любимия си автомобил наче много лесно да прокламираш електричкото бъдеще
  • #36
    0 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    При движение с 200 км в час това разстояние В случая 70 км, се изминава за 21 минути и ако не искаш да те глобят трябва да спреш някъде за 9 минути, които са ти свободни за зареждане и пак да минеш на 30-та минута без глоба. Каква преднина ще вземеш, ако двамата сте минали в 13 часа през първата камера и минете в 13:30 на втората?
  • #35
    0 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    На теория е възможно да го направиш, но на практика ще те скъсат от глоби с всички тези камери за средна скорост, заради които не можеш да минеш между две камери с повече от 140 км в час без да те глобят. Камерите не засичат скорост, а време. Примерно между две камери ако времето със 140 км в час е 30 минути, ако се движиш с 70 км в час ще стане един час - скоростта с която се движат антиелектриците.