Deepal е една от многото китайски марки, които се опитват да намерят своето място под слънцето, а това не е никак лесно с оглед на огромната конкуренция. За да успее, тя разчита на на много нови продукти и най-вече на най-съвременни технически решения. Едно от тях е електрическа задвижваща система, която е сочена като „най-интегрираната и най-ефективна в света.

Технологията беше представена по време на годишната пресконференция на Changan – един от най-големите китайски автомобилни производители, чиято собственост е марката Deepal. Тя се фокусира върху разработката и производството на високо технологични електрически превозни средства, като обещава да пуска по един нов продукт на всеки две седмици през следващите два месеца (целта е 30 модела за пет години).
Сред тези продукти се откроява един SUV - L06. Това е първият автомобил със софтуерна архитектура, базирана на 3-нанометров чип, който гарантира оптимална изчислителна мощ за автомобилната индустрия. В допълнение, всички варианти на списъка имат усъвършенствана система за автономно шофиране. L06 се присъединява към Deepal S05 EREX, SUV, оборудван с батерии CATL и удължител на удължител с пробег с пробег с пробег 620 км.

Рекордна ефективност
Моделите на Deepal бъдат оборудвани със система, наречена Super Range Extender, която използва системата „Force Super Integrate Electric Drive“ за електрическата част. Това е изключително компактен силов агрегат, който интегрира всички задвижващи компоненти (мотор, контролна електроника, помощници, силови агрегати и др).
Производителят твърди, че е постигнал ниво на ефективност от 92,59%, със съотношение на мощността от 2,53 кВт/кг. Според самата компания това е най-високият резултат в света. Така системата Force Intelligence Range Range Extender е способна да преобразува 1 литър гориво в 3,63 кВт/ч електрическа енергия.

Европа е на фокус
Засега автомобилите Deepal се продават изключително в Китай, където правят своя дебют в края на 2024. Chang an очаква обемите да достигнат 200 000 бройки до края на годината, като целта е в бъдеще да има по-нататъшен растеж. Едновременно с това компанията планира да навлезе на някои европейски пазари като Германия, Великобритания и Ниделандия, а също така планира да започне производство на някои модели в Европа.


3