През повече от век, откакто автомобилите се появиха по пътищата, десетки подобрения са помогнали за повишаване безопасността на превозните средства. Предпазните колани, въздушните възглавници и антиблокиращите спирачни системи са в основата на повечето разговори относно напредъка в автомобилната история, докато много съвременни функции за безопасност са далеч по-технологично напреднали. Сред по-пренебрегваните функции за безопасност в историята, мигачите несъмнено се нареждат доста напред в списъка.

В ранните дни на автомобила, водачите са обучавани да предупреждават другите шофьори когато завиват, използвайки ръцете си. Макар че е достатъчно ефективно, това едва ли е идеално, тъй като се разчита до голяма степен на това шофьорите не само да познават и използват правилно сигналите на пътя, но и да ги разпознават, когато се движат зад друго превозно средство. Излишно е да се казва, че подходът с ръчните сигнали може да направи навигацията по градските улици малко трудна, така че е бил счетен за необходим по-елегантен метод.
Този метод се оказва мигачът, при който първоначално разработчиците прикрепят малки светлини към задната част на автомобила, които могат да бъдат включени от водача, за да сигнализират намерението му да завие надясно или наляво. Първите версии на отчетливо шумните функции са разработени в началото на 1900 г. Оскар Джон Симлър обаче е широко признат за изобретател на мигача, като патентът е подаден през 1929 г. Ще минат години обаче, преди мигачите действително да бъдат използвани в автомобилите.

Води се известен дебат кой автомобилен производител е първият, който предлага електрически мигачи на своите модели. Макар мнозина да приписват заслугата за исторически значимата стъпка на американския производител Buick, всъщност британско-френска компания е първата, която използва функцията в сериен автомобил. Тази компания е Talbot, основана през 1903 г. от майор Чарлз Четуинд-Талбът, 20-ти граф на Шрусбъри, и френския предприемач Адолф Клемон-Баяр. Когато обаче Talbot се появява по улиците с мигач, компанията вече е собственост на френската Darracq, която разработва една от вдъхновените от Арт Деко красавици от епохата, известна като T150 C Teardrop Coupe.
Като оставим настрана промените в собствеността, модели на Talbot се движат по улиците с предни и задни мигачи в началото на 30-те години на миналия век. Някои издания твърдят, че Talbot 105 от 1932 г. е първият сериен автомобил с фабрично монтирани мигачи. Какъвто и да е случаят, изглежда, че Talbot е бил истински пионер в използването на електрически мигачи в автомобилите.

Връщайки се към дебата за Buick, може би си струва да се отбележи, че мигачите се предлагат за моделите на Talbot само като опция. В същото време Buick е първият производител, който прави мигачите стандартна функция за автомобила. Американската компания прави тоlа през 1939 г., когато оборудва своите модели Buick Eight с мигачи, които официално нарича "мигащи сигнали за посока" в своите брошури.

