Независимото окачване, мощните двигатели и практичният интериор правят третото поколение на Nissan Pathfinder, произвеждано от 2004 до 2024 година, привлекателен вариант за феновете на големите всъдеходи на вторичния пазар.
Зад привидната неразрушимост обаче се крият редица проблеми, които могат сериозно да помрачат притежанието на този SUV. В галерията ви показваме шестте най-често срещани, които, разбира се, може да не се отнасят за всички произведени бройки, но все пак са по-скоро правило отколкото изключение.
Шест проблема при Nissan Pathfinder на старо (ГАЛЕРИЯ):
Трилитровият турбодизел V6 с индекс V9X има чугунен блок, алуминиева цилиндрова глава, верига и турбокомпресор с променлива геометрия. Двигателят предлага мощните 550 Нм въртящ момент, но след 100 000 км често започват да се появяват тревожни симптоми: повишен разход на масло, нестабилен празен ход, намалено сцепление, а в някои случаи - чукане и вибрации под товар.
Какво да се направи
Слабото място на двигателя е маслената помпа. А когато налягането на маслото падне, лагерите на мотовилките превъртат. Пръстените също се износват бързо, ангренажната верига се разтяга и в цилиндрите се появяват драскотини. За да се удължи животът на двигателя, е важно да се използва само висококачествено масло, да се сменя на всеки 7-8 хиляди километра и да се следи нивото. В противен случай може да се наложи основен ремонт още на 120 000-150 000 км.


0