Независимото окачване, мощните двигатели и практичният интериор правят третото поколение на Nissan Pathfinder, произвеждано от 2004 до 2024 година, привлекателен вариант за феновете на големите всъдеходи на вторичния пазар.
Зад привидната неразрушимост обаче се крият редица проблеми, които могат сериозно да помрачат притежанието на този SUV. В галерията ви показваме шестте най-често срещани, които, разбира се, може да не се отнасят за всички произведени бройки, но все пак са по-скоро правило отколкото изключение.
Шест проблема при Nissan Pathfinder на старо (ГАЛЕРИЯ):
2.5-литровият редови четирицилиндров дизелов двигател YD25DDTi е способен на ресурс отт 350 000-400 000 километра. Проблеми обаче са възможни след 100-150 хиляди: нивото на охлаждащата течност пада, което може да доведе до прегряване.
Какво да се направи
Проблемът възниква при смяна на маслото. Поради неудобното разположение на масления филтър е лесно да се повреди вакуумният клапан на управлението на турбината или накрайникът на блока на отоплителни тръби. Тогава антифризът започва да изтича, двигателят прегрява и главата на цилиндъра може да се напука. За да се предотврати това, трябва да се внимава по време на поддръжката, както и редовно да се проверява нивото на охлаждащата течност и херметичността на системата.


0