IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Мъск обеща най-епичната премиера на Tesla до края на годината

Това ще бъде автомобил, като вариантите са два – новият Roadster или обещаният достъпен модел

Американският производител Tesla се готви да представи нещо голямо. Поне това обеща главният изпълнителен директор на компанията Илон Мъск, след като посети Tesla Design Studio. Типично в негов стил изявлението беше направено в социалните мрежи с кратко съобщение: "Ще направим най-епичното представяне на всички времена до края на годината. Повтарям: най-епичната премиера на всички времена".


Tesla Илон Мъск


Факт е, че Мъск често дава подобни обещания, които не изпълнява, а както е добре известно, той понякога е склонен и да преувеличава. И в миналото вече е обявявал неща, които още не са се случили. Въпреки това, според много експерти, този път той е сериозен и Tesla наистина подготвя нещо голямо. Какво обаче е то?
 
Този път настина е нова кола

Първо, Илон Мъск твърди, че е посетил Design Center. Това е структура, която се отнася основно за автомобили. Затова може да се приеме, че не става въпрос за роботи, софтуер или някаква друга странност, свързана с "аксесоарните" дейности на компанията в Остин. В този случай това би трябвало да се отнася за автомобил.

На този етап полето се стеснява. Появяват се две основни възможности. Или говори за второто поколение на Roadster, което беше анонсирано преди години, или за обещания масов и достъпен модел на Tesla. Мненията в случая са разделени, като половината залагат на първия автомобил, който трябваше да се появи още през 2017.

Втората част се насочват към напълно нов, достъпен електромобил, който ще използва основата на Model 3, но благодарение на по-малки размери и минималистично съдържание, ще трябва да струва около 30% по-малко.

Tesla се нуждае от нещо ново

Независимо от предположенията, едно нещо е сигурно - Tesla отчаяно трябва да промени курса. Действията на Мъск през последната година нанесоха сериозен удар върху репутацията на марката, като доведоха до спад на продажбите. А на нейния шеф вече се гледа не на визионер и предприемач, а на съмнителен поддръжник на Доналд Тръмп.

Така че независимо дали става дума за Roadster, достъпен модел или нещо друго, сега е много важно Мъск да спази обещанието си. И до края на годината Tesla да направи нещо наистина значимо.


0 от 500
  • #72
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Личи си ( преди 4 месеца )
    От кой квартал си!
  • #71
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Разбира се, че ще обещае нещо. Първият и вторият квартал на 2025 продажбите на Тесла са с двуцифрен спад на годишна база. А роботаксито без радари е пълна скръб. Ако не обещае нещо, шараните ще почнат да си продават акциите.
  • #70
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До Димов ( преди 4 месеца )
    Все още чакам да кажеш вярваш ли на Toyota, че през 2026 ще представят автомобил с желязофосфатна батерия с 1000 км пробег. А през 2027 2028 електромобил с твърдотелна батерия и 1200 км пробег с 10 или по-малко минути за зареждане от 10 до 80% . Докажи ми с един цитат, че лъжа, че Тойота е обещала такова нещо? Или ВЯРВАТЕ само на факти които ви харесват, а всички останали факти ги игнорирате с обида към събеседника?
  • #69
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До Димов. ( преди 4 месеца )
    Аз мога да ти дам няколко цитата в които твърдя обратното, Ти можеш ли да дадеш втори цитат различен от този провокативен сарказъм? Защо не вземеш да дадеш поне 100 пъти твърдението ми " така е бъдещето принадлежи на водорода"
  • #68
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Далечното бъдеще ( преди 4 месеца )
    Сега остава отворен и въпросът - за китайските автомобили казвате че огромен проблем и лъжат, че зареждат 520 км за 5 минути, защото са необходими 1300 kW, А това ще подпали трансформатора в квартала. Но в същото време вярвате, че не е никакъв проблем Toyota да зарежда батерии с 1500 км пробег за 10 минути. Ще сметнете ли мощността на зарядното? Toyota ЛЪЖЕ ЛИ ВИ ИЛИ ВЯРВАТЕ
  • #67
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 4 месеца )
    Само един твой цитат е достатъчен,за да докажа,че ти лъжеш.Точно както ще бъде постигната и крайната цел за следващите осем години - 20 милиона продажби през 2028 година.
  • #66
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До пръдльо ( преди 4 месеца )
    И двете дати са преди 2030 година, но ти твърдиш че имам Мъск лъже за 20 милиона през 2030 но Toyota не лъже за 1000 км през 2026 и 1200 км през 2027 2028 година. Аз от години ти обяснявам че имам Мъск лъже за 20 милиона, Пак те питам вярваш ли че ще постигнат обещаното. Конкретно питам 1 000 км 2026, 1200 км през 2027 2028 с 10 минути зареждане от 10 до 80%. Достатъчно конкретно зададен ли е въпросът без увъртане? отговори ясно и конкретно? Димов също, ако имате топки
  • #65
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 4 месеца )
    За пореден път те хващам да изкривяваш очевидни и недвусмислени твърдения на опонента,за да извъртиш смисъла им и да си натаманиш което и както ти е угодно дънна рибо плоска.
  • #64
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    Ха-ха-ха, но най-абсурдно е как твърдиш че Акио Тойода бил лъгал, при положение че и двете дати са напред в бъдещето. Пълен безумец си, потърси професионална помощ.
  • #63
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    Ха-ха, лелее, добре, "спецификацията от по-високо ниво", т.е. второ поколение батерия с твърд електролит, се очаква да е с пробег 1500 км. Но кога очакват да бъде комерсиализирана? Нищо не пише по въпроса. Или по слабоумната ти логика, щом първото поколение, чийто процес на серийно производство е в разработка в момента се очаква 27-28, то второто, което е в процес на прототипна разработка, се очаква някъде по същото време?