IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Мъск обеща най-епичната премиера на Tesla до края на годината

Това ще бъде автомобил, като вариантите са два – новият Roadster или обещаният достъпен модел

Американският производител Tesla се готви да представи нещо голямо. Поне това обеща главният изпълнителен директор на компанията Илон Мъск, след като посети Tesla Design Studio. Типично в негов стил изявлението беше направено в социалните мрежи с кратко съобщение: "Ще направим най-епичното представяне на всички времена до края на годината. Повтарям: най-епичната премиера на всички времена".


Tesla Илон Мъск


Факт е, че Мъск често дава подобни обещания, които не изпълнява, а както е добре известно, той понякога е склонен и да преувеличава. И в миналото вече е обявявал неща, които още не са се случили. Въпреки това, според много експерти, този път той е сериозен и Tesla наистина подготвя нещо голямо. Какво обаче е то?
 
Този път настина е нова кола

Първо, Илон Мъск твърди, че е посетил Design Center. Това е структура, която се отнася основно за автомобили. Затова може да се приеме, че не става въпрос за роботи, софтуер или някаква друга странност, свързана с "аксесоарните" дейности на компанията в Остин. В този случай това би трябвало да се отнася за автомобил.

На този етап полето се стеснява. Появяват се две основни възможности. Или говори за второто поколение на Roadster, което беше анонсирано преди години, или за обещания масов и достъпен модел на Tesla. Мненията в случая са разделени, като половината залагат на първия автомобил, който трябваше да се появи още през 2017.

Втората част се насочват към напълно нов, достъпен електромобил, който ще използва основата на Model 3, но благодарение на по-малки размери и минималистично съдържание, ще трябва да струва около 30% по-малко.

Tesla се нуждае от нещо ново

Независимо от предположенията, едно нещо е сигурно - Tesla отчаяно трябва да промени курса. Действията на Мъск през последната година нанесоха сериозен удар върху репутацията на марката, като доведоха до спад на продажбите. А на нейния шеф вече се гледа не на визионер и предприемач, а на съмнителен поддръжник на Доналд Тръмп.

Така че независимо дали става дума за Roadster, достъпен модел или нещо друго, сега е много важно Мъск да спази обещанието си. И до края на годината Tesla да направи нещо наистина значимо.


0 от 500
  • #92
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    Ха-ха, Тесла не ги виждам да минат 3 милиона. Дори и да изкарат нов модел, само ще си канибализират продажбите на старите. Пропагандния балон се спука. Тойота ще си държат 10-11 милиона, спад няма да имат. Тая година дотук са 6% нагоре.
  • #91
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Технологии ( преди 4 месеца )
    Като заговорихме за технологии - да забеляза че Toyota е тръгнала по стъпките на Тесла - обърнали внимание кои са следващите точки в плановете ? Като започнем с гига кастинга например? Всички говорихте колко огромна глупост е това. Сега когато Toyota тръгна по този път, продължаваш ли да твърдиш че е глупост или вече е адаптивност - настигане на Тесла и китайците?
  • #90
    0 rate up comment 2 rate down comment
    По-добър? ( преди 4 месеца )
    Къде съм казал че Тесла продава по-добри автомобили от Toyota? Вече започна да си измислиш? Виж ако говорим за технологични постижения, Това е съвсем друг въпрос. По-добър автомобил без да поставиш контекст може да означава абсолютно всичко.
  • #89
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ти да видиш! Искаш ли да се обзаложим за следващите три години на къде ще вървят продажбите на Тесла и Toyota, ама този път изкарай топки за да си изкажеш мненията а не да говориш като Toyota - с недомъвки, завуалирано и манипулативно, като говориш много но не казваш нищо? Аз залагам че продажбите на Тесла тази година ще паднат или ще са в плато, но при излизане на новия модел ще се изстрелят нагоре през 2026, А тези на Toyota ще започнат да падат. Ако не тази година, догодина. ТИ ИМАШ ЛИ МНЕНИЕ
  • #88
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    На базата на какво решаваш кой е по-добър? На видеа по ютюб? Аз карам Тойота от 20 години - знам от личен опит. Не с перфекти, и те правят грешки, но са най-добрите. Тесла могат да будят само насмешка.
  • #87
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Ниво прототип ( преди 4 месеца )
    Постигнали ли са 1 000 км с MMC на ниво прототип? Постигнали ли са 1200 км пробег и 10 минути зареждане с твърдотелна батерия на ниво прототип през 2023 година? Тоест всичко това са празни обещания точно като и 1500 км пробег, които разработват като по върху във версия на същата тази твърдотелна батерия от 1200 км ЕДНОВРЕМЕННО. Едната батерия за по-евтини модели, а другата обърни внимание - за високопроизводителни, ако не се лъжа, за да не се заяждаш за запетайките.
  • #86
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    Ами провал е, защото Тесла върви към фалит. Тойота, напротив.
  • #85
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Правиш ли и друга разлика? Когато някой е по-добър от Тесла, аз се адаптирам към реалността и казвам, че той е по-добър от Тесла. Когато Илон Мъск лъже, аз го хващам още в момента на лъжата и го казвам на глас. Ти кога си казал че Toyota лъже? Toyota някога за нещо била ли е виновна? Тесла лъже, А Toyota се адаптира? А ти се въртиш като фурнаджийска лопата в зависимост от това за кого говориш!
  • #84
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    "Говорила ли е някога Toyota за 1500 км пробег" Да, говорила е. Но не е същото като обещавала да ги продава еди-кога си. И ако прочетеш по-внимателно, ще видиш че и "говорила" е трудно да се каже, защото всъщност е поставила за цел 1500 км пробег. Те дори не твърдят че са го постигнали на ниво прототип.
  • #83
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Адаптивност ( преди 4 месеца )
    Тогава моята прогноза е че ще се адаптират към 400 км пробег през 2026 година, точно както намалиха плановете с 50% на продажбите, е напълно нормално да се адаптират с 50% пробег надолу, защото това търси клиента - евтина батерия за сметка на пробега. Адаптация адаптация адаптация,- мотото на Toyota. Но когато Тесла се адаптира към пазара, Това е провал.