IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Мъск обеща най-епичната премиера на Tesla до края на годината

Това ще бъде автомобил, като вариантите са два – новият Roadster или обещаният достъпен модел

Американският производител Tesla се готви да представи нещо голямо. Поне това обеща главният изпълнителен директор на компанията Илон Мъск, след като посети Tesla Design Studio. Типично в негов стил изявлението беше направено в социалните мрежи с кратко съобщение: "Ще направим най-епичното представяне на всички времена до края на годината. Повтарям: най-епичната премиера на всички времена".


Tesla Илон Мъск


Факт е, че Мъск често дава подобни обещания, които не изпълнява, а както е добре известно, той понякога е склонен и да преувеличава. И в миналото вече е обявявал неща, които още не са се случили. Въпреки това, според много експерти, този път той е сериозен и Tesla наистина подготвя нещо голямо. Какво обаче е то?
 
Този път настина е нова кола

Първо, Илон Мъск твърди, че е посетил Design Center. Това е структура, която се отнася основно за автомобили. Затова може да се приеме, че не става въпрос за роботи, софтуер или някаква друга странност, свързана с "аксесоарните" дейности на компанията в Остин. В този случай това би трябвало да се отнася за автомобил.

На този етап полето се стеснява. Появяват се две основни възможности. Или говори за второто поколение на Roadster, което беше анонсирано преди години, или за обещания масов и достъпен модел на Tesla. Мненията в случая са разделени, като половината залагат на първия автомобил, който трябваше да се появи още през 2017.

Втората част се насочват към напълно нов, достъпен електромобил, който ще използва основата на Model 3, но благодарение на по-малки размери и минималистично съдържание, ще трябва да струва около 30% по-малко.

Tesla се нуждае от нещо ново

Независимо от предположенията, едно нещо е сигурно - Tesla отчаяно трябва да промени курса. Действията на Мъск през последната година нанесоха сериозен удар върху репутацията на марката, като доведоха до спад на продажбите. А на нейния шеф вече се гледа не на визионер и предприемач, а на съмнителен поддръжник на Доналд Тръмп.

Така че независимо дали става дума за Roadster, достъпен модел или нещо друго, сега е много важно Мъск да спази обещанието си. И до края на годината Tesla да направи нещо наистина значимо.


0 от 500
  • #102
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Сега е 2025 и ще се окаже че китайците предлагат lfp батерии със същия пробег и два пъти по-бързо зареждане, отколкото така очакваните от АДАПТИРАНИ Toyota твърдотелни батерии през 2028 година. Тази адаптация ще им изяде главата. Защото нормалните хора му казват лъжа, а само сектантите адаптация, когато е от Toyota и лъжа когато е от някой друг.
  • #101
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    "Hvaliprats ( преди 49 секунди )1000, 1200 км, 10 мин са твърди обещания. Не забравяй обаче че става въпрос за CLTC. После да не се чудиш как 1000 км реално са 600."Така ли било? А не бяха ли реални при положение че в таблицата пишеше 1300 км за 2026 по cltc? Ако си спомняш около 650 км + 200%. Които после в текста са ги писали 1000 реални. Нещо много стана увъртането? От 1500 накрая ще паднем на 800 километра и 10 минути зареждане от 10 до 80 през 2028 година?
  • #100
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Лапсус ( преди 4 месеца )
    Докато китайците зареждат с 500 kW и дори не им се включва вентилатора на охлажданетовентилатора на охлаждането на lfp батериите?
  • #99
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Елементарна е ( преди 4 месеца )
    Елементарна е реалността. 15 години и 100 000 км или 10 години и 700 хиляди километра? Разликата е от земята до небето и не се мери в години! Термичния мениджмънт на батериите на Toyota е под всякаква критика А точно от това зависи живота на батериите. Защо мислиш че не могат да достигнат " планираните" 150 киловата зареждане а се "адаптират" около 100 kW при реално зареждане? Докато китайците зареждат с 500 kW и дори не им се включва зареждането на lfp батериите?
  • #98
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    "За Toyota 10-11 милиона ДОКОГА? До края на годината? 2026, 2035 когато забранят ДВГ или докато свят светува?!" Ха-ха, пиши 2035. Хайде, стига губене на време за днес.
  • #97
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    1000, 1200 км, 10 мин са твърди обещания. Не забравяй обаче че става въпрос за CLTC. После да не се чудиш как 1000 км реално са 600.
  • #96
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Конкретика ( преди 4 месеца )
    Добре това го записвам -н ТЕСЛА НИКОГА НИКОГА НИКОГА НИКОГА НИКОГА НИКОГА няма да задминат 3 милиона. Това какво означава? 3 милиона и един брой или 3 милиона 999 хиляди броя, да не останеш неразбран гений и да се измъкваш? Никога Или? За Toyota 10-11 милиона ДОКОГА? До края на годината? 2026, 2035 когато забранят ДВГ или докато свят светува?!
  • #95
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    По въпроса за технологичните постижения - кое е по-голямото? Електромобил с пробег 500 км, 20 мин зареждане, но батерия с живот 8 години км или електромобил с пробег 300 км, 40 мин зареждане, но живот 15 години? Реалността не е толкова проста колкото си я представяш.
  • #94
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Конкретика ( преди 4 месеца )
    Тоест освен на 1,5 милиона продажби за 2026 година, на какви други "прогнози и планове" на Toyota не вярваш. Очевидно не са били обещания както пише в заглавието на статията. 1 000 км пробег обещания ли са или план който ще бъде адаптиран? 1200 км на твърдотелните план или обещание? Под 10 минути зареждане от 10 до 80 план или обещание? Или Toyota винаги прави планове а Тесла винаги обещава. 20 милиона бройки за 2030 обещания или план бяха?
  • #93
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    Гигакастинга може да бъде глупост, може и да не бъде, зависи как е направен. Забелязал ли си че гигакастингите на Тойота нямат зони за деформация, т.е. няма нужда да си бракуваш автомобила ако някой те подпре леко на паркинга. Какво ли значи това?