IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Енергийната индустрия в Европа се разклаща

Много от заводите за електрически превозни средства и батерии са затворени или работят с намален капацитет

Много европейски обекти, посветени на електромобилите – от фабриката на Audi в Брюксел до завода на Ford в Кьолн, се намират в сериозно затруднени. Някои бяха затворени, а други работят с намален капацитет, като всичко това води до сериозни разходи (съответно финансови загуби) за автомобилните производители.


Audi Brussels (Белгия)


Причините са различни, но една от основните е тенденцията за продажби, която е доста под очакванията. Положението се усложнява от навлизането на китайските производители, като това показва структурните слабости на европейската промишленост, особено по отношение на разходите и гъвкавостта на производството. Митата, предназначени да ограничат този напредък, всъщност вероятно ще засегнат европейските марки повече от азиатските конкуренти, засилвайки кризата.

От това страдат не само производителите на електромобили, но и на батерии, които също преминават през критична фаза. И така цялата европейска автомобилна индустрия е принудена спешно да преосмисли стратегиите, инвестициите и приоритетите, за да не загуби позиции в глобалната надпревара за електрическа мобилност.


Кои заводи в Европа пострадаха от електрификацията (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #65
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Сашо ( преди 4 седмици )
    Ха-ха, карам си на газчица и изобщо не ми пука, А вие продължавайте да спорите! Излиза ми 9 лв на 100!
  • #64
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Никога не съм казвал, че имам такива слушалки. Моите са с по-слаби магнити, но ти така и не схвана смисъла, че няколко Тесла в ушите близо до мозъка са безопасни. Важното е да намериш неправилното място на запетайката в изказването без да схванеш смисъла както винаги. Много е важно да не се изпуснеш да кажеш желязо вместо да употребиш правилното " желязо въглеродна сплав" или пък не дай Боже кажеш еластичност вместо пружинен ефект. Нали. Почват те с по 10 коментара в 100 статии т рол овете
  • #63
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    До #59, това същество никога не е имало достойнство да пише с един ник в сайтовете, а после обвинява другите, че пишели с различни никове. Най-смешното в цялата работа е, че като го хванеш в лъжа, започва да бълва стотици коментари и да разводнява темите. Даже не си заслужава да му се обръща внимание и за поредната глупост как слушалките му били с 1,5 Тесла, не се усещайки, че това би означавало да може да повдига няколко килограма желязо със слушалките. За това пълен игнор на електрошматката!
  • #62
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Поне си избрал правилния автомобил, защото поверието гласи, че Ако докато шофираш, ако не чуваш звукът на ДВГ, оная работа малко по малко започва да ти се скъсява и да ти поникват гърди, като бавно но сигурно се превръщаш в жена!
  • #61
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До 57 и 58 ( преди 4 месеца )
    Абе ти какъв мъж си бе! Мека китка като електриците. Не можеш ли да издържиш от Бургас до София без да спираш? Защо си губиш времето за глупости да спираш по бензиностанциите? Един истински мъж като тръгне от точка а, не спира до точка б до която е тръгнал, независимо дали се намира на 100, 1000 или 10 000 км!
  • #60
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Разбира се ( преди 4 месеца )
    Хора които вярват, че 2 мили тесли , които са измерили в електромобил с мобилния си телефон с приложение свалено от водят до лъчева болест и бавна и мъчителна смърт, А ако си вкараш в ухото слушалка с неодимов магнит с 1,5 Tesla е все едно денонощно стоиш в ядрено магнитен резонанс и със сигурност главата ти ще гръмне, е нормално да се гъбаркаш с хората, които не вярват в това, които ти изглеждат като умствени инвалиди щом не знаят за такива опасности и не се пазят от тях.
  • #59
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 55 ( преди 4 месеца )
    Аз лично изобщо не му се връзвам на латерната, защото дори не го чета. Първите 5-6 думи от писанията му го издават и съм до там. А той дори вече пише като анонимен. Явно все пак сме пробили дебелата му кожа и черепче и му става срамно да застане с името си. Неостротата му толкова голяма, че не разбира като му се подиграваме "иносказателно". Което обаче мен няма да ме възпре да продължа, при все че не е възпитано да се кодоша с умствен инвалид.
  • #58
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Продължавам ( преди 4 месеца )
    Снимам сина ми със Ролс Ройс Спектъра не зареждам защото съм на 75% от резервоара и продължавам към Сф. Два часа по-късно съм вкъщи с 50% резервоар и 350 км остатъчен пробег. Тайкана така и не го видях повече Ролса ме задмина явно да пробват как върви но после пак го видях да зарежда :). Магистрала и 38 градуса хич не им понася на електричките.
  • #57
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Вчера са прибирам от Бургас за София. Пълня резервоара до горе ( 62л) и си взимам кафе и сода, пускам си асистирано шофиране. Около Карнобат беше 32-3 градуса на Сливен 38. Някъде преди стара Загора карам със 140 и виждам в далечината един Тайкан кара с около 120 и влиза на бензиностанция. Подминавам и спирам на следващата Тайкана идва след малко но и на тази бензиностанция зарядните са пълни Тесла, Ролс Ройс Спектър ИД4 и още нещо. Снимаме ролса и междувременно се появяват още две електрички.
  • #56
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 4 месеца )
    Аз си го ползвам Теслю за гаргара.Кефи ме как се пънкя да обяснява работи и материи, които не разбира.