Повечето автомобили са разчетени да работят при температури в диапазона до 45 градуса. Но в най-горещите дни на лятото, на асфалтирания паркинг край плажа, такава температура е абсолютна реалност. А дори и при 30-35 градуса някои компоненти в колата могат да се държат неузнаваемо. Ето най-големите рискове за колата ви в жегата според експерти на ZR.
10-те най-големи заплахи за автомобила в жегата (ГАЛЕРИЯ):
Прегряване на автоматиика или вариатора
В горещо време температурата на автоматичната скоростна кутия или вариатора може да се увеличи значително, особено при автомобили, които нямат отделен радиатор за охлаждане на работната течност в трансмисията.
При високи температури експлоатационният живот на тази работна течност рязко намалява, съединителите изгарят, а гумените уплътнения се втвърдяват. Естествено, това съкращава и живота на самия агрегат.
В горещо време температурата на автоматичната скоростна кутия или вариатора може да се увеличи значително, особено при автомобили, които нямат отделен радиатор за охлаждане на работната течност в трансмисията.
При високи температури експлоатационният живот на тази работна течност рязко намалява, съединителите изгарят, а гумените уплътнения се втвърдяват. Естествено, това съкращава и живота на самия агрегат.


4